We hebben een aantal aanbieders voor Dubai voor je op een rij gezet:

Reviews over Dubai

Aanbevolen.

Jan van der Klugt,
    16-4-2019

Ruim appartment. Groot Hotel. Met wasmachine. Elke dag schoomaak bed weer opgemaakt. Goed ontbijt. Voor dinner te stil. Taxi voor de deur. 5 euro naar Dubai Mall. Gratis naar 2 stranden LaMer en Kite Beach met hotel busje.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig

LJ. Reuvekamp,
    16-4-2019

Titel: Suoer ligging en mooi hotel!

Het personeel is top! Wat een lieve en behulpzame mensen, doordat onze vakantie helaas anders is gelopen door ziekenhuisopname heeft het personeel ons heel erg geholpen en zorgzaam geweest voor ons. Het hotel ligt dichtbij het strand aan de Jumeira Beach en het hotel ziet er verzorgt uit! Zeker een aanrader, en voor ons zeker om ooit nog eens in dit hotel weer te komen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Top hotel met pure luxe!

Edwin van Ieperen,
    7-4-2019

Pracht accommodatie aan het strand. Vlakbij Dubai Walk met veel leuke restaurants. Super hotel met heerlijk (verwarmd) zwembad. Geweldig ontbijt! Binnen- en buitengym inclusief groepstrainingen. Schone kamers met heerlijke bedden. Handdoekservice aan het zwembad en strand.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch hotel

Safiera van Geenen,
    5-4-2019

Het is een super hotel maar zeer vriendelijk personeel. Service staat hier hoog in het vaandel en men zal er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Daarnaast is het hotel gelegen in een levendige omgeving. Tot laat zijn de winkeltjes open en loopt er van alles buiten(zowel man als vrouw). Ook de kamers vond ik super met een eigen waterkoker, warmtebron en zelfs een wasmachine. Ontbijt was erg uitgebreid met lekker eten.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Fred,
    2-4-2019

Hotel Savoy Central is een goed en zeer schoon hotel, ruime kamers en goed ingericht. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Supermarkt is vlakbij, en metrostation is ongeveer 15 minuten lopen. Zwembad ligt op het dak van het hotel. Ontbijt is prima en goed verzorgd, de kok bakt een heerlijke omelet voor je. Beslist een aanrader als je Dubai bezoekt.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)