Sorteren

Reviews over Dubai

Geweldig hotel

Dimi
    19-7-2018

's Morgens toegekomen (nachtvlucht), inchecken was op 15 minuten gebeurd ('s middags wel aanschuiven blijkbaar om in te checken, ook al zijn er een 6 tal balies)

Boek Imperial kamer!!! (€3800, 2pers, 7 dagen) aparte checkin, gevarieerd ontbijt met drank, middag snack/lunch met drank, vanaf 17u gratis drank (fris+alcohol) aan strandbar, avondsnack met drank

Kortom, via imperial krijg je eigenlijk een volpension!

Elke dag gratis Aquapark en aquarium in hotel.

Hotel is zéér proper, zowel in de kamer als rest van hotel, housekeeping = top!, personeel zéér vriendelijk en heel bekwaam.

Voor kids is er animatie voorzien, dagelijkse activiteiten, alsook apart gedeelte in het hotel waar je kind kan spelen (niet gratis, tenzij imperial)

Eten is er voor ieder wat wils (+15 restaurants!), voor buffet geldt kom op tijd (voor drukte)

Ga je buiten hotel, neem Echte taxi! geen uber variant want 4x zo duur!

Dit is Dubai, wil je budgetvriendelijk ga dan niet hier, zou toch iedereen moeten weten?!

Geweldig!

Wendy
    12-7-2018

Echt een super verblijf met kinderen. We hadden het appartement, ideaal.

Oa keuken, aparte slaapkamer ( met schuifdeur) bad en grote douche, apart gastentoilet.

Iedere dag een stuk of 10 flesjes water in onze kamer gekregen.

Prijzen voor drankjes etc schrikbarend hoog ( voor de rest niet in Dubai maar in t hotel dus wel.. cola €8, biertje €12 ( verder ook nergens te krijgen in Dubai behalve in de hotels die alcohol mogen schenken) water grote fles €12....

We hadden half pension geboekt hierbij krijg je vouchers waarbij je kunt kiezen tussen lunch of diner ( erg handig! Eten is heerlijk trouwens)

Er is een kleine supermarkt op het complex maar heeft geen standaard producten dus wij namen de cola etc mee bij de grote shoppingmalls.

Heerlijke zwembaden en hele goede service. Taxi’s spotgoedkoop dus wij trokken er bijna elke avond wel op uit ( verder is er s avonds ook niet zoveel te doen bij t hotel)

Echt een aanrader!

gastvrij, centraal, modern

Linsey
    30-4-2018

erg behulpzaam personeel.

Super

Wouters
    14-4-2018

Super vriendelijke personeel. Ze geven je gevoel dat je een beroemdheid bent.

Alles wordt echt voor je gefaan om jouw verblijf een succes te maken.

3 sterren! goede service en schoon. gewoon prima

Jurgen den Uijl
    8-4-2018

GEEN 5 sterren! Wel prima en meer 3 sterren. Service is fantastisch! Men doet erg hun best en zijn vriendelijk. Ontbijt is erg simpel maar prima, even de maag vullen om daarna in het naastgelegden Emirates mall te lunchen. Wel luide nachtclub beneden die elke dag tot 3 uur snachts draait. Wij zijn van de 4e verdieping naar de 11e verhuist ivm overlast, op de 11e hoorde je er niks van. Hotel is schoon en prima voor weekje dubai, verwacht geen luxe maar wel gratis wifi en airco.

Dubai scoort een 8,4 uit 10, op basis van 480 reviews