Sorteren

Reviews over Dubai

Uitsteken

Wim Blanken
    7-10-2018

Het Centro Hotel heeft 3-sterren aan de gevel, maar het onderkomen daar is vergelijkbaar met 4, of 5-sterren elders! De locatie is wat minder, maar het vervoer naar bezienswaardigheden is ruimschoots aanwezig. Gratis pendeldienst naar het schitterende strand.

Excelent

Marina En Peter
    29-9-2018

Super aardig personeel hele schone kamer prima eten

Bon séjour

Richard
    20-8-2018

Très bon séjour de 3 nuits pour aller au puy du fou .

Mobil Home très propre et confortable .

Emplacement du mobil Home très calme et dépaysant .

Option ménage et draps très agréable pour profiter au maximum du séjour.

Piscine petite mais suffisante pour un court séjour, les enfants ont pu s'amuser avec le toboggan et les plongeoirs.

Geweldig hotel

Dimi
    19-7-2018

's Morgens toegekomen (nachtvlucht), inchecken was op 15 minuten gebeurd ('s middags wel aanschuiven blijkbaar om in te checken, ook al zijn er een 6 tal balies)

Boek Imperial kamer!!! (€3800, 2pers, 7 dagen) aparte checkin, gevarieerd ontbijt met drank, middag snack/lunch met drank, vanaf 17u gratis drank (fris+alcohol) aan strandbar, avondsnack met drank

Kortom, via imperial krijg je eigenlijk een volpension!

Elke dag gratis Aquapark en aquarium in hotel.

Hotel is zéér proper, zowel in de kamer als rest van hotel, housekeeping = top!, personeel zéér vriendelijk en heel bekwaam.

Voor kids is er animatie voorzien, dagelijkse activiteiten, alsook apart gedeelte in het hotel waar je kind kan spelen (niet gratis, tenzij imperial)

Eten is er voor ieder wat wils (+15 restaurants!), voor buffet geldt kom op tijd (voor drukte)

Ga je buiten hotel, neem Echte taxi! geen uber variant want 4x zo duur!

Dit is Dubai, wil je budgetvriendelijk ga dan niet hier, zou toch iedereen moeten weten?!

Geweldig!

Wendy
    12-7-2018

Echt een super verblijf met kinderen. We hadden het appartement, ideaal.

Oa keuken, aparte slaapkamer ( met schuifdeur) bad en grote douche, apart gastentoilet.

Iedere dag een stuk of 10 flesjes water in onze kamer gekregen.

Prijzen voor drankjes etc schrikbarend hoog ( voor de rest niet in Dubai maar in t hotel dus wel.. cola €8, biertje €12 ( verder ook nergens te krijgen in Dubai behalve in de hotels die alcohol mogen schenken) water grote fles €12....

We hadden half pension geboekt hierbij krijg je vouchers waarbij je kunt kiezen tussen lunch of diner ( erg handig! Eten is heerlijk trouwens)

Er is een kleine supermarkt op het complex maar heeft geen standaard producten dus wij namen de cola etc mee bij de grote shoppingmalls.

Heerlijke zwembaden en hele goede service. Taxi’s spotgoedkoop dus wij trokken er bijna elke avond wel op uit ( verder is er s avonds ook niet zoveel te doen bij t hotel)

Echt een aanrader!