Reviews over Drumnadrochit

Goed voor 1 nacht

Nico
    20-9-2012

Ik heb hier komen slapen na een nachtje stappen. De lobby lag er heel stoffig en slordig bij. De kamers zijn basic. De badkamer is een kale bedoening met een heel ouderwets warmwatersysteem. Het bad had een zwaar ongeval gehad dat niet echt hersteld was. Het hotel heeft een annex pub/restaurant. De lokaal gebrouwen bieren zijn niet echt lekker. Het menu is niet echt rijk. Uit pure noodzaak heb ik een hamburger besteld die echt nauwelijks te eten was. In vergelijking met het typisch Schots ontbijt in ander hotels in Schotland was dit ontbijt niet van goede kwaliteit.

Goed te doen.

Paola
    3-10-2011

Goed te doen. Leuk ingericht met overal schotse ruit. Als vloerbedekking, gordijnen etc. Lollig.

Ontbijt was gewoon goed. Niks op aan te merken.

Geen aanrader!

Frans
    27-5-2009

Geen oordeel over de kamers in het hotel zelf, maar de kamers in de alleenstaande gebouwtjes op het terrein achter het hotel laten te wensen over. de inrichting is verouderd en de toestellen (oa. de douche) hebben hun beste tijd gehad. Dringend aan vernieuwinf toe. aan het hotel is het Loch Ness 2000 'Exhibitie Centre' verbonden. het Loch Ness cafe en het zelfbedieningsrestaurant zijn open van 9.00 tot 17.00 uur. van 18.00 tot 21.30 is de Loch Ness bistro geopend en kan men aan de kaart eten. De bedineing, evensl de maaltijden zijn wel goed.

Leuk, erg Schots ingericht

Loeke
    14-8-2008

Prima hotel. Zeer Schotse inrichting, overal schotse ruitjes, waar je ook kijkt. Diner en ontbijt prima verzorgd en erg smakelijk. Vriendelijk personeel. Kamers netjes, schoon. Badkamer erg klein, beetje behelpen.

Het hotel werkte met ontzettend veel wat de service niet

Maurits Vermeulen
    13-7-2006

Het hotel werkte met ontzettend veel scholieren/uitzendkrachten, wat de service niet altijd bevorderde. Op het drukst van de avond werd ook nog de eigenaar van de naastgelegen souvernirshop opgeroepen om in de bar stand-by te zijn.