We hebben een aantal aanbieders voor Dresden voor je op een rij gezet:

Reviews over Dresden

Romantisch-actief

Frank,
    14-4-2018

Romantisch actief , zijn twee woorden voor het geheel. Derde keer bezocht en toch steeds nieuwe dingen

Gereisd met partner in maart 2018

Ideale locatie

Ideale locatie vlakbij de Altstadt van Dresden.,
    11-10-2017

Ibis Bastei en Konigstein liggen naast elkaar op autovrije locatie bij nieuw overdekt winkelcentrum. Je kunt er even stoppen voor inchecken maar niet parkeren. Parkeergarage dichtbij (navigatie Reitbahnstrasse 1, garage Centrum Galerie). Parkeren voor €5 per dag. Ligging hotel is ideaal t.o.v. Altstadt (5-10 min. lopen) en treinstation (5 min.). Kamers klein maar netjes en schoon. Ontbijt was druk maar wel steeds een plaatsje gevonden. Ontbijt is gewoon goed met heerlijke koffie. Minpuntje: WiFi is 1 uur gratis, daarna €10,= per dag. Tip: Op 50m. café-rest. Borowski, gezellig en lekker. Verder kunnen we brouwerijcafé Watzke aanbevelen voor een heerlijk biertje uit eigen brouwerij. Ook als eetcafé een aanrader. Gewoon sehr gemuetlich.

De huurfietsen van Ibis zijn prima voor een ritje over de Elberadweg. Prijs €10 per dag. Oh ja Dresden is het bezoek zeker waard. Prachtige stad. Teveel te zien om op te noemen.

Gereisd met partner in oktober 2017

Mooi modern hotel

Martin Kistemaker,
    18-6-2017

Jammer van de koude bacon, het niet aanwezig zijn van sommige producten op het ontbijtbuffet . Tevens een vieze natte lap van de schoonmaakster aangetroffen op de kamer. Voor de rest een prima hotel.

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Prima

Jannet,
    3-5-2017

Goed ontbijt met veel variatie. Lactose vrij is mogelijk. Glutenvrij/tarwevrij vraag ik me erg af of ze er echt kijk op hebben (zelf crackers mee genomen). Aardig personeel. Wifi waardeloos. Kort bij de trein, Veel historisch activiteiten op loopafstand en midden in een winkelgebied met veel restaurantjes.Wat handig is voor het avond eten of de lunch. Kussens smal en dun maar je kan extra vragen. Airco is onduidelijk hoe dat werkt. Volgens ons werkt het niet. Kamers zijn ruim en bed is prima. House keeping soms heel laat (einde middag) om bedden op te maken et.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

pure luxe

DirkenTony,
    2-4-2017

In het centrum gelegen. Ondergrondse parking van het hotel. Zeer uitgebreid en ongelooflijk lekker ontbijt. Heel vriendelijk personeel. Ruime kamers. Duur maar je krijgt wat in de plaats terug!

Gereisd met partner in juli 2016