Reviews over Dorlisheim

Mooi overnachtingshotel en voor bezoek Straatsburg

Jan,
    11-8-2013

Onderbreek je rit naar Zwitserland of Italië in dit hotel; nieuw, modern vorm gegeven, goed ontbijt. Fietsen naar Straatsburg is goed te doen, vraag route bij het VVV. Eten in Molsheim; of bij de MacDonalds of Quick of ook prima bij supermarkt CORA, dicht bij het hotel.

Hotel is slecht te vinden omdat (mijn) navigatie de straat nog niet kende, het ligt tegenover het dorp Dorlisheim op een industrieterrein achter de Bowlingbaan.

Prima overnachtingshotel

Tom,
    1-10-2012

Hotel is net nieuw. Modern ingericht. Ruime kamers met boxspring bedden. Alles schoon en nieuw dus erg prettig. Goed geïsoleerd. Wij hebben geen ontbijt gehad

Fantastisch nieuw hotel!

Kramer,
    7-8-2012

Heel behulpzaam personeel, kunnen/willen je op allerlei gebied graag helpen. Het ligt dicht bij de snelweg en daardoor kom je snel in allerlei mooie plaatsen in de Elzas. De wijnroute kun je bijvoorbeeld goed volgen. Strasbourg is echt een aanrader, Obernai is erg mooi. Geweldig!

Het hotel is van november 2011 en daardoor van alle gemakken voorzien en heel mooi qua inrichting. Het ontbijt is goed met streekproducten en je wordt geserveerd in wat je wilt drinken, dat is erg leuk en geeft een luxe (vakantie)gevoel!