We hebben een aantal aanbieders voor Dordrecht voor je op een rij gezet:

Reviews over Dordrecht

Toch wel een aanrader

M.W.M. Derksen,
    14-3-2019

Fantastisch gelegen aan 3 rivieren van Dordrecht, top. Hotel oogt goed...goede bedden, goed ontbijt,vriendelijk personeel.In de hotelkamer wat minpuntjes: Lastig uit te vinden hoe de knoppen van het licht werken en die van de douche. Ik miste een stoel in de kamer ,een spiegel, wat haken om iets op te hangen, een grotere kast. ...voor een 4 sterrenhotel..

Gereisd met vrienden in maart 2019

Erg goed hotel!

Nynke Steenbeek,
    19-2-2019

Het was een erg schoon en luxe hotel met veel goede voorzieningen. Er is een zwembad met een sauna en binnen en buiten fitness. Voor gezinnen met oudere en jongere kinderen is het erg geschikt om hier naartoe te gaan! Het ontbijt was ook heerlijk met heel veel zoete dingen en natuurlijk lekker ei. Het personeel vonden wij wat minder enthousiast, ze waren wel aardig, maar het was niet heel overtuigend goed. De ligging was ook een minpuntje, je kon niet naar het centrum en de omgeving

was oud... Ik vond het erg geschikt en zou zeker nog eens terugkomen!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

uniek hotel, schitterende tuin, een prima locatie!

A Crusio,
    27-1-2019

één nachtje gelogeerd in dit bijzondere hotel. Wij sliepen op een zolderkamer, in een bijgebouw naast de toren. ruime kamer, super lekkere, ruime bedden en een prima badkamer. entree naar onze kamer misschien wat rommelig, open kasten met linnengoed en vele buizen in een kooiconstructie, niet storend, maar niet mooi! Voldoende parkeerplaatsen. schitterende tuin rondom het hotel, aan de ene kant een flinke moestuin en aan de andere kant van de toren een schitterende siertuin!! korte loopafstand naar het centrum van Dordrecht . Er hing een leuke sfeer bij de binnenkomst in het hotel, veel verse bloemen, leuke spulletjes te koop en sfeervol aangekleed. een minpuntje was dat onze hotelkamer nog niet schoongemaakt was (het was wel al 2 uur na de mogelijke aankomsttijd) maar we kregen een drankje aangeboden in hun restaurant op hetzelfde terrein.

Gereisd met partner in januari 2019

Top keuken, top hotel

Martijn,
    12-12-2018

Wat een heerlijkheid is dit hotel. Je kan gigantisch goed van de kaart eten en ze hebben een hele mooie kaart. Lekker zwemmen, wat is het hier genieten en ontspannen. Mooie kamers. Hele plaatje klopt. Ik beveel sinds mijn bezoek ook iedereen Valk Dordrecht aan.

Gereisd zakelijk in oktober 2018

Dordrecht? Helaas voor ons niet nog een keer.

Ingrid,
    1-12-2018

Verblijf van 22/11 tm 25/11/2018 Mijn dochter wilde graag een paar dagen rust en aangezien we 2 jaar geleden ook in dit hotel een paar fantastische dagen hadden doorgebracht, was dit als een verjaardagskadootje voor haar bestemd. Wederom een Superior kamer besproken en omdat zij een lichte slaapster is en ik een knieblessure heb opgelopen en daardoor onrustig slaap, er een extra kamer alleen voor de nacht nog bij gereserveerd. Prijzig dat zeker maar een goede nachtrust waard. Helaas vond ik de service bij de receptie een stuk minder gastvrij dan 2 jaar geleden. Een extra deken want het was koud op kamer werd afgedaan met ik ga het navragen. Gelukkig had mijn dochter een deken in haar auto liggen Pas de volgende dag dankzij een top service gerichte medewerkster restaurant lag er na het ontbijt een extra dekbed Helaas kon ik niet nog 1 nacht de extra kamer bij boeken tegen de prijs die de dag ervoor gold. Tja variabele prijzen.

Gereisd met oudere kinderen in november 2018