hotels in Donnini

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Donnini

Reviews over Donnini

• 7GD05-08-2015

Authentiek, vriendelijk, klein

Er is heel weinig te beleven, maar het heeft tegelijk alles wat je nodig hebt: restaurant, bakker, koffiebar, supermarkt. Je hebt er echt het gevoel in Italië te zijn en niet in een toeristisch oord.

• 2Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

januari 2015

• 5jw_sinck17-09-2013

gehucht met weinig sfeer

meestal heeft zelfs het kleinste dorpje in Italië wel een leuk gezellig terrasje gelegen aan een pleintje,Donnini kent dat niet.

• 5Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 6Omgeving
    • 5Sfeer in stad

juli 2013

• 5Paul20-08-2013

Donnini zelf is niets bijzonders

Dorpje met nauwelijks voorzieningen.

juli 2013

• 6J. Schoeman16-09-2012

Mooi uitzicht over Toscane

Klein plaatsje met mooie uitzichten, geen uitgaansleven, rust

• 1Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

juli 2012

• 6schmidt26-07-2012

Klein maar fijn

Om naar dag naar Florence te gaan goede ligging, Tevens kun je er lekker wandelen en tot rust komen.

• 3Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2012

• 5A.Schraven17-08-2009

Nooit meer

Over het personeel is niet te klagen, behulpzaam en zeer vriendelijk. Hadden een appartement geboekt voor 6 personen. Kregen een appartement toegewezen, waar maximaal 4 personen konden verblijven. Hierover geklaagd bij het management, kregen een ander appartement aangeboden. De kitchenette zijn zeer slecht onderhouden. Het keukengerei is zeer minimaal en ook slecht onderhouden. Over het sanitair zowel in de keuken alsmede in de badkamer, ziet er slecht onderhouden, beschimmeld en vies uit. Ik had de eerdere recensies en beoordelingen van andere reeds gelezen en dacht vooraf dat valt allemaal wel mee, mensen moeten altijd klagen. Maar ik moet zeggen dat het terecht was. Er zat totaal geen sfeer in deze accommodatie Villa Pitiana. Tevens zijn de prijzen van de horeca schrikbarend en overdreven duur. "S-avonds is er geen vertier en gezelligheid te vinden. Hierbij raad ik een ieder aan, zoek iets anders want er zijn betere accommodaties te vinden in Toscane.

• 2Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 2Sfeer in stad

augustus 2009

• 5Christel06-09-2008

fijne ligging voor dagtochten

We waren er een paar dagen in augustus en het hele dorp was uitgestorven.De paar winkels die er zijn, zijn de hele maand gesloten. Dus voor een restaurant moest je altijd met de auto op pad. Prima ligging om Florence en Siena te bezoeken.

• 1Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur