We hebben een aantal aanbieders voor Punta Cana / Playa Bavaro voor je op een rij gezet:

Zorghotel Punta Cana / Playa Bavaro

Reviews over Punta Cana / Playa Bavaro

Fantastisch hotel je zal er geen spijt van hebben

Mariska Warmer van Driel,
    10-2-2019

Fantastisch hotel wij zijn hier nu voor de 3e keer geweest 2x in oktober en nu in februari memories is groots aan het veranderen in hun voordeel de service van personeel is super zoals altijd niks op aan te merken

Enige verbeterpunt is eten bij selections buffet vaak lauw en bubbelbad niet echt

een bubbelbad omdat de bubbels het niet doen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Mooi en schoon resort

Rene,
    29-1-2019

Veel Amerikanen die allemaal veel fooien geven waardoor je als Nederlander niet mee telt als je daar niet aan mee doet krijg jr veel minder aandacht!

Gereisd met vrienden in januari 2019
    Gelson, Hospitality Manager, 31-1-2019

Beste Rene,

Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw waardevolle opmerkingen.

Volgens zijn woorden, begrepen we dat sommige entertainers de Amerikanen betere service bieden voor tips, we willen dat je weet dat het hotel deze acties niet promoot of tolereert en dat als een servicegericht bedrijf al onze gasten belangrijk zijn, dus bieden we je een oprechte excuses en we garanderen dat we dit aspect met ons animatieteam zullen versterken.

Het zou een genoegen zijn om u opnieuw te mogen ontvangen in dit uw vakantiehuis in Punta Cana.

Met vriendelijke groet!

Gelson Zorrilla

Hospitality Manager

perfecte vakantie met perfecte staf

A Nijssen,
    17-12-2018

Wij waren met twee personen in dit hotel in november 2018. We hebben een fantastische vakantie gehad.

Enkele tips: We hebben Jeremy van de receptie geboekt voor een prive tour van een dag om dat van het eiland te zien wat we wilden. Fantastische dag gehad.

Tip 2: ben niet te bang om fooien te geven. voor 100 dollar maar wordt je in de watten gelegd door het gehele personeel. We werden op een avond uitgenodigd door het deurmeisje van een restaurant, hebben geen kaart gezien, maar wel heerlijk gegeten en gedronken. (ze vroeg gewoon wat we lekker vinden)

tip 3 praat met het personeel en toon belangstelling. Je krijgt dan vaak een fantastisch contact en je krijgt alles gedaan (Wij kwamen voor de 2e keer hier en we werden gelijk door het nog in dienst zijnde personeel herkend en begroet)

tip 4 klaag niet. Heb je iets negatiefs, zeg het op een normale manier en het wordt perfect op gelost

Perfecte vakantie gehad. gaan weer terug

Gereisd met partner in november 2018

Adinda Gorsele,
    22-11-2018

Het hotel was echt super! Zeker het animatie team is echt geweldig! Iedere dag doen ze ontzettend veel activiteiten en verrassende acts, maar als je gewoon aangeeft dat je geen zin hebt staan ze niet steeds aan je bedje opt strand. Het hotel heeft alle mogelijkheden voor een zorgeloze vakantie in de caribbean. Kamers waren super netjes, ruim en schoon. En met de vele alla carts en buffet restaurants is er voldoende keus aan eten. Dit hotel is zeker een aanrader! Ik ga zeker terug!

Gereisd met vrienden in november 2018

fantastisch

Agnieszka Wycech,
    15-11-2018

geweldig ressort, goed eten, aardige mensen

Gereisd met partner in november 2018