We hebben een aantal aanbieders voor Punta Cana / Playa Bavaro voor je op een rij gezet:

Reviews over Punta Cana / Playa Bavaro

Marleen,
    14-3-2019

Ik kan niet anders zeggen; ik geef alles een 10. 7 dagen verbleven op dit resort, ivm 60 jarige verjaardag van moeders. Met pa, ma, broers, vrouwen en ik ( rond 30 jaar ) en een kleine van bijna 4 hebben we ons allemaal super vermaakt. Vriendelijke service, mooie kamers, elke dag gevulde koelkast in de kamer met fris en bier, mooi en schoon resort, lekker eten ( voor iedereen wat ) kids pool, entertainment , en ga maar door. Wij kunnen niks anders zeggen dat dit een super resort is !

Gereisd met vrienden in maart 2019

Wij mooit meer

Cor en ida,
    14-2-2019

De superlatieven die anderen schrijven begrijp ik echt niet. Het resort is ruim voldoende, meer niet. Heel veel amerikanen/canadezen denken dat het hun resort is. (Er zijn ook goede hoor) maar de muziek (nou ja muziek, meer herrie) is dramatisch maar als je veel gedronken hebt beul je gewoon mee. Het strand is goed, je kunt alleen zo veel handdoeken krijgen als je wilt, dus sommige koppels leggen 1 set bij het zwembad, 1 set onder de palmen en 1 set in de zon en nemen zo 6 plekken in. Het eten is redelijk tot goed. Diverse restaurants die best gezellig zijn en het eten (smaken verschillen) prima is. Het buffet restaurant minder. Het koffiehuisje is formidabel goed, heel veel soorten verkrijgbaar en heel smakelijk. De fittnessboys en girl zijn prima. Je kunt de hele dag (als je wilt)worden afgebeuld, maar daar ben je zelf by. Animatie is slecht kwal. stoelendans. De vriendelijkheid van de mensen in het resort vergoedt wel alles.

Gereisd met partner in januari 2019

Geweldig!

Jacqueline Godding,
    30-12-2018

Mooi en ruim resort. Eten is heel gevarieerd en erg lekker. Mooi zwembad met poolbar waar je heerlijke cocktails kunt drinken. Bij de overige bars heb je veel keuze uit ruim 80 cocktails.

Personeel is vriendelijk, kamers zijn schoon en netjes.

De shuttle komt om het kwartier dus je hoeft nooit lang te wachten.

Wij hebben geen kinderen maar hebben wel gezien dat de miniclub er leuk uitziet met veel activiteiten voor kinderen.

Gereisd met partner in juni 2018

Aanrader

Esther,
    2-12-2018

Prachtig resort aan het strand met twee mooie zwembaden. Veel keuze bij het diner je kan kiezen uit buffet of uit 5 verschillende a la carte restaurants. Er worden veel leuke activeiten georganiseerd op het resort. Vriendelijk personeel die erg hard werken. Kamers waren erg netjes!

Gereisd met partner in november 2018

Geweldig

van der Meer,
    18-11-2018

Hier is groots echt groot. Heerlijk resort waarin je heerlijk tot rust kan komen. Ook is het zeker de moeite waard om het luxe resort eens te verlaten en het Dominicaanse binnenland te bezichtigen. Op die manier krijg je een goed beeld hoe divers en verdeeld het land is, hoe veel prachtige natuur er is en bezoek ook zeker Santo Domingo als eerste stad in de nieuwe wereld. Genoeg te doen, in het resort en in het land; wij willen zeker nog wel eens terug! Het weer in november; graadje of 30 :-).

Gereisd met partner in november 2018