We hebben een aantal aanbieders voor Punta Cana / Playa Bavaro voor je op een rij gezet:

Luxe hotel Punta Cana / Playa Bavaro

Reviews over Punta Cana / Playa Bavaro

Fijne ontspannen vakantie!

Britt,
    7-3-2019

De ontvangst aan de receptie was hartelijk, ook weer afhankelijk wie je had aan de receptie. Wij hadden All-in formule en hadden gereserveerd in het vip gedeelte, kamer met zeezicht. Kamer zeer vuil, rook echt zeer muf, klamme lakens en geen zeezicht te bespeuren. Gaan melden aan de receptie en dag nadien kregen we de kamer die we gevraagd hadden. Zeer proper, geen geurhinder en mooi zeezicht. Zeer gehorige kamers, of de buren waren zeer luidruchtig?

Zeer vriendelijk personeel, lekker eten en lekkere dranken. Alleen jammer dat er in het hoofdrestaurant mag gerookt worden en wij dit vaak zeer storend vonden daar de tafels dicht bij elkaar staan. De shows vonden wij matig en hadden we meer van verwacht. Het vip- gedeelte vonden wij zalig en was zeer rustig, de andere zwembaden ervaarden wij als zeer druk(nooit gelegen).

Uitstap gedaan naar Isla Saona. Top!

Zeer fijn en mooi hotel. Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in december 2018

Schoon, luxe, vriendelijk, helemaal uitgerust!

Rafaéla van den IJssel,
    27-2-2019

Ruim, schoon en vriendelijk hotel. Heerlijk adult only.

Ruime en schone kamers, goed bed, alles functioneerde goed.

Buffetrestaurant is uitstekend, de à la carts zijn goed. De bars zijn gezellig en de cocktails smaken goed.

Strand is geweldig, zelfs bediening op strand. 3 zembaden variërend van rustig tot druk, bij de swim up-bar iedere middag spelletjes waar voornamelijk Amerikanen aan mee lijken te doen, maar die je zonder moeite over kan slaan.

De Amerikanen zijn het minst fatsoenlijke publiek, maar op de zwembadmiddag na hoor je ze niet. In de restaurants en bij de bar is het gemoedelijk en gezellig, geen braspartijen of dronken groepen mensen gezien, wel aardige en interessante mensen ontmoet.

Het personeel is super vriendelijk, ze maken graag een praatje en een geintje en onthouden stuk voor stuk wat je graag drinkt.

Het hotel overtrof mijn verwachtingen en ik hoop zeker nog een keer terug te gaan.

Gereisd met partner in februari 2019

Wij mooit meer

Cor en ida,
    14-2-2019

De superlatieven die anderen schrijven begrijp ik echt niet. Het resort is ruim voldoende, meer niet. Heel veel amerikanen/canadezen denken dat het hun resort is. (Er zijn ook goede hoor) maar de muziek (nou ja muziek, meer herrie) is dramatisch maar als je veel gedronken hebt beul je gewoon mee. Het strand is goed, je kunt alleen zo veel handdoeken krijgen als je wilt, dus sommige koppels leggen 1 set bij het zwembad, 1 set onder de palmen en 1 set in de zon en nemen zo 6 plekken in. Het eten is redelijk tot goed. Diverse restaurants die best gezellig zijn en het eten (smaken verschillen) prima is. Het buffet restaurant minder. Het koffiehuisje is formidabel goed, heel veel soorten verkrijgbaar en heel smakelijk. De fittnessboys en girl zijn prima. Je kunt de hele dag (als je wilt)worden afgebeuld, maar daar ben je zelf by. Animatie is slecht kwal. stoelendans. De vriendelijkheid van de mensen in het resort vergoedt wel alles.

Gereisd met partner in januari 2019

Een mooi hotel

Anita,
    6-2-2019

Neem zo wie zo Amerikaanse dollars mee, pinautomaat werkt niet in Caribische winkelstraatje. Eten is meestal lauw/koud en voorgegaard. Drankjes te zoet. Mooi onderhouden hotel en tuin. Strand super word ook elke dag schoongemaakt om het zeewier weg te halen. Ligbedden kunnen wel vernieuwd worden. Personeel en animatie team heel vriendelijk en doet zijn uiterste best. Hebben graag een fooitje, wat ook normaal is. Zwembad gezellig en zo op het strand. Je kan ook in drukke periode een bedje reserveren bij de handddoeken service tegen een kleine fooi hebben wij ontdekt. De suites zijn gemoderniseerd en mooi maar wel met een goedkopen kwaliteit. Alles word goed onderhouden en schoongemaakt. Kamers kunnen wel wat beter schoongemaakt worden. De bedden liggen goed op de kamers. Twee keer per dag schone handdoeken. Avondshows afwisselend. Maar Riu is in loop de jaren verminderd met kleding voorschriften en kwaliteit van eten.

Gereisd met partner in januari 2019

Top vakantie!

M,
    15-12-2018

Vriendelijk personeel. Lekker eten en heerlijk zwembad met strand. Altijd wel een bedje beschikbaar in december. De kamer was oke. Laatste dagen airco stuk, werd niet veel aan gedaan. Morgen zeiden ze... 3 dagen zonder airco gezeten en dan loopt het al gauw op tot 33 graden. Dit kwam zeiden ze omdat wij om de bovenste etage zaten en de koude lucht niet boven kwam. Hetzelfde met douchen. Soms alleen koud water en soms alleen heet water. Alleen douchen wanneer niemand in het gebouw aan het douchen is, dan is het top! Schoonmaak ook niks op aan te merken. Enternaiment wat aanwezig, niet altijd zin om mee te doen en dan noemen ze je lui of saai. De tuimannen doen er alles aan om de tuinen mooi te houden. De fotos zijn inderdaad verouderd. De kamers zijn geschilderd en om het zwembad en strand ziet het er nu heel anders uit! Laat je niet verschrikken van de fotos uit 2010 2015, dit zegt niks!

Gereisd met partner in december 2018