We hebben een aantal aanbieders voor Punta Cana / Playa Bavaro voor je op een rij gezet:

Kinderhotel Punta Cana / Playa Bavaro

Reviews over Punta Cana / Playa Bavaro

Een mooi hotel

Anita,
    6-2-2019

Neem zo wie zo Amerikaanse dollars mee, pinautomaat werkt niet in Caribische winkelstraatje. Eten is meestal lauw/koud en voorgegaard. Drankjes te zoet. Mooi onderhouden hotel en tuin. Strand super word ook elke dag schoongemaakt om het zeewier weg te halen. Ligbedden kunnen wel vernieuwd worden. Personeel en animatie team heel vriendelijk en doet zijn uiterste best. Hebben graag een fooitje, wat ook normaal is. Zwembad gezellig en zo op het strand. Je kan ook in drukke periode een bedje reserveren bij de handddoeken service tegen een kleine fooi hebben wij ontdekt. De suites zijn gemoderniseerd en mooi maar wel met een goedkopen kwaliteit. Alles word goed onderhouden en schoongemaakt. Kamers kunnen wel wat beter schoongemaakt worden. De bedden liggen goed op de kamers. Twee keer per dag schone handdoeken. Avondshows afwisselend. Maar Riu is in loop de jaren verminderd met kleding voorschriften en kwaliteit van eten.

Gereisd met partner in januari 2019

Mooi en schoon resort

Rene,
    29-1-2019

Veel Amerikanen die allemaal veel fooien geven waardoor je als Nederlander niet mee telt als je daar niet aan mee doet krijg jr veel minder aandacht!

Gereisd met vrienden in januari 2019
    Gelson, Hospitality Manager, 31-1-2019

Beste Rene,

Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw waardevolle opmerkingen.

Volgens zijn woorden, begrepen we dat sommige entertainers de Amerikanen betere service bieden voor tips, we willen dat je weet dat het hotel deze acties niet promoot of tolereert en dat als een servicegericht bedrijf al onze gasten belangrijk zijn, dus bieden we je een oprechte excuses en we garanderen dat we dit aspect met ons animatieteam zullen versterken.

Het zou een genoegen zijn om u opnieuw te mogen ontvangen in dit uw vakantiehuis in Punta Cana.

Met vriendelijke groet!

Gelson Zorrilla

Hospitality Manager

Fijne vakantie!

Ronald,
    4-1-2019

WiFi: Kamer, zwembad, lobby, niet constant, geen probleem.

Ontbijt: uitgebreid, goed brood ff in de rooster, koks voor bakken ei of omelet, veel fruit en salade.

Lunch: diverse salades, fruit, tosti’s, of vette hap

Diner: buffer zeer uitgebreid, wisselend qua gerechten, lekker. 3 soorten live cooking. Geweldig. De a la carte restaurants qua kwaliteit minder dan buffet en echt afknapper.

Personeel: vriendelijk en behulpzaam, constant schoonmaken, tuin onderhoud, goede bediening, top!

Drinken: tegenvaller. Veel aangelengd met water en kilo’s ijs. Geen minibar op kamer, alleen fles water. De wijn is echt niet te drinken, betere wijn... betalen!

Animatie: 2 avonden leuk, Overdag veel activiteiten met bijv dans, sport etc.

Strand: tja... wit strand en blauwe zee 50 meter verder....

Uitje: saona eiland. Geboekt op strand. Scheelt veel geld maar...Massa toerisme met veel wachten, auto zitten drukke catamaran.

Kamer: heerlijk geslapen. wel iets op te knappen maar voor ons geen punt.

Gereisd met partner in december 2018

Geweldig!

Jacqueline Godding,
    30-12-2018

Mooi en ruim resort. Eten is heel gevarieerd en erg lekker. Mooi zwembad met poolbar waar je heerlijke cocktails kunt drinken. Bij de overige bars heb je veel keuze uit ruim 80 cocktails.

Personeel is vriendelijk, kamers zijn schoon en netjes.

De shuttle komt om het kwartier dus je hoeft nooit lang te wachten.

Wij hebben geen kinderen maar hebben wel gezien dat de miniclub er leuk uitziet met veel activiteiten voor kinderen.

Gereisd met partner in juni 2018

Gewoon geweldig goed

Gloria,
    20-12-2018

In één woord: geweldig! Het was onze derde bezoek aan Punta Cana en wij hebben een perfecte vakantie gehad. 15 dagen doorgebracht in een prachtige suite met zij zeezicht incl. dagelijks gevulde minibar. Caribe Club heeft een zeer goed all in formule. Ligging van dit hotel is zeer goed. Er zijn 11 bars/restaurants, incl. een poolbar. Ligbedden en activiteiten genoeg kortom wij hebben niets gemist.

Tegen betaling ad €5,00 p.d. hadden we ongelimiteerd Wi-Fi overaal (kamer, strand, zweembad, bar en in restaurants). Wi-Fi modem krijgt men na een borg van $100,00 + €5,00 p.d. gebruik. Borg moet contant worden betaald. Wij waren volgens mij de enige Nederlanders in het complex want wij hebben twee weken lang geen Nederlands gehoord daarom zijn er weinig reviews van Nederlandse gasten over dit hotel. Onze vakantie is gewoon naar wensen verlopen: mooie kamer, vriendelijk personeel, prachtig strand, weer, tuinen en zwembaden (wel veel muggen).

Gereisd met partner in december 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl