We hebben een aantal aanbieders voor Punta Cana / Playa Bavaro voor je op een rij gezet:

hotels Punta Cana / Playa Bavaro met honden toegestaan

Reviews over Punta Cana / Playa Bavaro

Schoon, luxe, vriendelijk, helemaal uitgerust!

Rafaéla van den IJssel,
    27-2-2019

Ruim, schoon en vriendelijk hotel. Heerlijk adult only.

Ruime en schone kamers, goed bed, alles functioneerde goed.

Buffetrestaurant is uitstekend, de à la carts zijn goed. De bars zijn gezellig en de cocktails smaken goed.

Strand is geweldig, zelfs bediening op strand. 3 zembaden variërend van rustig tot druk, bij de swim up-bar iedere middag spelletjes waar voornamelijk Amerikanen aan mee lijken te doen, maar die je zonder moeite over kan slaan.

De Amerikanen zijn het minst fatsoenlijke publiek, maar op de zwembadmiddag na hoor je ze niet. In de restaurants en bij de bar is het gemoedelijk en gezellig, geen braspartijen of dronken groepen mensen gezien, wel aardige en interessante mensen ontmoet.

Het personeel is super vriendelijk, ze maken graag een praatje en een geintje en onthouden stuk voor stuk wat je graag drinkt.

Het hotel overtrof mijn verwachtingen en ik hoop zeker nog een keer terug te gaan.

Gereisd met partner in februari 2019

Fantastisch hotel je zal er geen spijt van hebben

Mariska Warmer van Driel,
    10-2-2019

Fantastisch hotel wij zijn hier nu voor de 3e keer geweest 2x in oktober en nu in februari memories is groots aan het veranderen in hun voordeel de service van personeel is super zoals altijd niks op aan te merken

Enige verbeterpunt is eten bij selections buffet vaak lauw en bubbelbad niet echt

een bubbelbad omdat de bubbels het niet doen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Gewoon geweldig goed

Gloria,
    20-12-2018

In één woord: geweldig! Het was onze derde bezoek aan Punta Cana en wij hebben een perfecte vakantie gehad. 15 dagen doorgebracht in een prachtige suite met zij zeezicht incl. dagelijks gevulde minibar. Caribe Club heeft een zeer goed all in formule. Ligging van dit hotel is zeer goed. Er zijn 11 bars/restaurants, incl. een poolbar. Ligbedden en activiteiten genoeg kortom wij hebben niets gemist.

Tegen betaling ad €5,00 p.d. hadden we ongelimiteerd Wi-Fi overaal (kamer, strand, zweembad, bar en in restaurants). Wi-Fi modem krijgt men na een borg van $100,00 + €5,00 p.d. gebruik. Borg moet contant worden betaald. Wij waren volgens mij de enige Nederlanders in het complex want wij hebben twee weken lang geen Nederlands gehoord daarom zijn er weinig reviews van Nederlandse gasten over dit hotel. Onze vakantie is gewoon naar wensen verlopen: mooie kamer, vriendelijk personeel, prachtig strand, weer, tuinen en zwembaden (wel veel muggen).

Gereisd met partner in december 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

perfecte vakantie met perfecte staf

A Nijssen,
    17-12-2018

Wij waren met twee personen in dit hotel in november 2018. We hebben een fantastische vakantie gehad.

Enkele tips: We hebben Jeremy van de receptie geboekt voor een prive tour van een dag om dat van het eiland te zien wat we wilden. Fantastische dag gehad.

Tip 2: ben niet te bang om fooien te geven. voor 100 dollar maar wordt je in de watten gelegd door het gehele personeel. We werden op een avond uitgenodigd door het deurmeisje van een restaurant, hebben geen kaart gezien, maar wel heerlijk gegeten en gedronken. (ze vroeg gewoon wat we lekker vinden)

tip 3 praat met het personeel en toon belangstelling. Je krijgt dan vaak een fantastisch contact en je krijgt alles gedaan (Wij kwamen voor de 2e keer hier en we werden gelijk door het nog in dienst zijnde personeel herkend en begroet)

tip 4 klaag niet. Heb je iets negatiefs, zeg het op een normale manier en het wordt perfect op gelost

Perfecte vakantie gehad. gaan weer terug

Gereisd met partner in november 2018

Top vakantie!

M,
    15-12-2018

Vriendelijk personeel. Lekker eten en heerlijk zwembad met strand. Altijd wel een bedje beschikbaar in december. De kamer was oke. Laatste dagen airco stuk, werd niet veel aan gedaan. Morgen zeiden ze... 3 dagen zonder airco gezeten en dan loopt het al gauw op tot 33 graden. Dit kwam zeiden ze omdat wij om de bovenste etage zaten en de koude lucht niet boven kwam. Hetzelfde met douchen. Soms alleen koud water en soms alleen heet water. Alleen douchen wanneer niemand in het gebouw aan het douchen is, dan is het top! Schoonmaak ook niks op aan te merken. Enternaiment wat aanwezig, niet altijd zin om mee te doen en dan noemen ze je lui of saai. De tuimannen doen er alles aan om de tuinen mooi te houden. De fotos zijn inderdaad verouderd. De kamers zijn geschilderd en om het zwembad en strand ziet het er nu heel anders uit! Laat je niet verschrikken van de fotos uit 2010 2015, dit zegt niks!

Gereisd met partner in december 2018