We hebben een aantal aanbieders voor Punta Cana / Playa Bavaro voor je op een rij gezet:

4-sterren hotels Punta Cana / Playa Bavaro

Reviews over Punta Cana / Playa Bavaro

Fijne vakantie!

Ronald,
    4-1-2019

WiFi: Kamer, zwembad, lobby, niet constant, geen probleem.

Ontbijt: uitgebreid, goed brood ff in de rooster, koks voor bakken ei of omelet, veel fruit en salade.

Lunch: diverse salades, fruit, tosti’s, of vette hap

Diner: buffer zeer uitgebreid, wisselend qua gerechten, lekker. 3 soorten live cooking. Geweldig. De a la carte restaurants qua kwaliteit minder dan buffet en echt afknapper.

Personeel: vriendelijk en behulpzaam, constant schoonmaken, tuin onderhoud, goede bediening, top!

Drinken: tegenvaller. Veel aangelengd met water en kilo’s ijs. Geen minibar op kamer, alleen fles water. De wijn is echt niet te drinken, betere wijn... betalen!

Animatie: 2 avonden leuk, Overdag veel activiteiten met bijv dans, sport etc.

Strand: tja... wit strand en blauwe zee 50 meter verder....

Uitje: saona eiland. Geboekt op strand. Scheelt veel geld maar...Massa toerisme met veel wachten, auto zitten drukke catamaran.

Kamer: heerlijk geslapen. wel iets op te knappen maar voor ons geen punt.

Fenomenaal!

Gina,
    28-12-2018

Deze vakantie was in 1 woord "fenomenaal"

Het personeel doet er werkelijk alles aan om het je naar je zin te maken.

We hadden extra Hideaway geboekt en dit is zeker een aanrader als je ervan houd om in de watten gelegd te worden. Ook vonden wij het erg fijn om niet constant gillende kinderen om ons heen te hebben.

Het eten is buitengewoon goed met name het steakhouse en het hideaway visrestaurant. Er zijn hier steaks te verkrijgen die je in Nederland alleen in de beste restaurants kan verkrijgen tegen erg hoge prijzen.

Het enige minpunt was dat toen wij een fles champagne tegen een meerprijs wilde kopen dit ontzettend lang op zich liet wachten. Constant moesten we er hier achteraan zitten en dat wil je niet op je vakantie! Ze verdienen er flink geld aan dus je zou verwachten dat de flessen om je oren zouden vliegen... maar nee.

Ook de gym stelde niks voor! Zeker voor zo'n kwaliteitsresort verwacht je wel een hogere standaart.

Gewoon geweldig goed

Gloria,
    20-12-2018

In één woord: geweldig! Het was onze derde bezoek aan Punta Cana en wij hebben een perfecte vakantie gehad. 15 dagen doorgebracht in een prachtige suite met zij zeezicht incl. dagelijks gevulde minibar. Caribe Club heeft een zeer goed all in formule. Ligging van dit hotel is zeer goed. Er zijn 11 bars/restaurants, incl. een poolbar. Ligbedden en activiteiten genoeg kortom wij hebben niets gemist.

Tegen betaling ad €5,00 p.d. hadden we ongelimiteerd Wi-Fi overaal (kamer, strand, zweembad, bar en in restaurants). Wi-Fi modem krijgt men na een borg van $100,00 + €5,00 p.d. gebruik. Borg moet contant worden betaald. Wij waren volgens mij de enige Nederlanders in het complex want wij hebben twee weken lang geen Nederlands gehoord daarom zijn er weinig reviews van Nederlandse gasten over dit hotel. Onze vakantie is gewoon naar wensen verlopen: mooie kamer, vriendelijk personeel, prachtig strand, weer, tuinen en zwembaden (wel veel muggen).

Geweldig goed voor herhaling

Vincent,
    18-12-2018

Mooi complex wat verouderd kamers maar goed verzorgd personeel vriendelijk elke dag wat te doen langs het strand div lokale winkeltjes waar je wel moet afdingen op de prijs hebben een fijne vakantie gehad. Alleen excursies waren via reisorganisatie erg duur op resort en langs het strand veel goedkoper.

Gereisd met partner in november 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Zeker nog een keer terug.

Eva Padevetova,
    2-12-2018

Mooie hotel ,lekker eten heel vriendelijke personeel. Witte strand echte paradijs. Volgende jaar ga ik zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018