We hebben een aantal aanbieders voor Punta Cana / Playa Bavaro voor je op een rij gezet:

Reviews over Punta Cana / Playa Bavaro

Prachtige ligging

An,
    16-3-2019

Super aardig personeel en mooi uitzicht

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig

Claudia,
    3-8-2018

Een prima resort, personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Elke dag werd er schoongemaakt en schone handdoeken. Fijne zwembaden en een mooi strand. Als je niet van heel onbeschofte russen en oostblokkers houd, met je hier niet zijn, die waren er helaas teveel. Heb verschillende keren tot 10 moeten tellen om er niets van te zeggen. Ze behandelden het personeel zo onbeschoft, die waren allemaal zo lief. Zo behandel je nog geen beest!!!

En geweldige vakantie gehad die nog wel wat langer mocht duren

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Waanzinnig

Lien van der Steen,
    6-3-2018

Fantastisch hotel. Onze mooiste vakantie ooit. Wat een waanzinnig fijne plek om met familie en vrienden op vakantie heen te gaan. Je komt hier volledig tot rust. Hotel was prima verzorgt, schoon, vriendelijke mensen,heerlijk eten, prachtige tropische stranden, fijne zwembaden en heerlijke cocktails. Een aanrader voor iedereen, voor zowel groot als klein.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Gewoon prima te doen !

Ronald Selected,
    27-9-2017

Prima hotel, via touroperator aanbieding...voor het geld alles prima...personeel aardig,eten was lekker,en het zwembad ok !

Dus wil je een keer cheap ass Dominicaanse doen ,ga je gang !

achterdoor liggen wat nieuwere kamers,dus de lage nr <100 zijn beter en liggen aan rustiger zwembad

enigste minpunt waren de glazen,zijn altijd op !

Gereisd met partner in september 2017

Voor een amper 3 sterren hotel heel erg goed !!

Alie Vonk,
    6-9-2017

Als je een mega resort verwacht zit je hier niet goed, als je je ervan bewust bent dat dit hotel 3-sterren heeft, zit je hier heel erg goed.

Wij hebben 13 dagen geboekt van 21 augustus tot 2 september all-inclusive en hier ongeveer € 2100,- voor betaald. We hebben wel met anderen gesproken die in luxe resorts zaten waar het eten niet goed was. Dat was bij ons erg goed. Diverse thema avonden, mexicaans, italiaans, dominicaans en barbecue avond op zondag. Altijd vers, altijd genoeg en ook het personeel doet alles om het je naar de zin te maken.

Genoeg bedjes bij de zwembaden, ook bij het strand. Het strand is niet heel erg groot, afijn daar hadden wij geen problemen mee. Ook all-inclusieve bij het strand inclusief snacks !! Heb ik heel vaak heel anders meegemaakt.

Eveneens heb ik me nooit onveilig gevoeld buiten het hotel, ook 's avonds niet.

Eventuele problemen werden meteen verholpen.

Het is een zeer internationaal hotel. We hebben ons enorm geamuseerd met andere gasten, gedanst met duitsers en russen, getafeld met armenen. Kortom topvakantie gehad. Zeker als je hier zelf voor open staat !!

Gereisd met partner in augustus 2017