We hebben een aantal aanbieders voor Dole (Jura) voor je op een rij gezet:

Reviews over Dole (Jura)

Typisch doorgangshotel

Karen,
    15-7-2018

Het is een typisch doorgangshotel. Je zit dicht bij de stad en recht over het hotel is goede parkeergelegenheid. De kamers zijn aangenaam en hebben alle nodige voorzieningen. Het ontbijt viel tegen voor die prijs.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Anoniem

Harrie,
    28-9-2017

Goed hotel en een heel leuk plaatsje om enkele dagen te verblijven.

Gereisd alleenreizend in september 2017

Prachtig hotel, uistekend eten!

riannebaan,
    13-8-2012

Wij hebben hier gelogeerd als tussenstop naar het zuiden. We zijn hier echt aan ontspanning toegekomen. Het hotel is authentiek en exclusief, vooral het eten. Heerlijk! Tevens een verfrissend zwembad. Een leuke belevenis.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

voor herhaling vatbaar

Ramona,
    26-7-2011

Luxe hotel, lekkere verzorgingsprodukten, helaas was t restaurant volgeboekt. Mooie hotelkamer, voor de kinderen een stapelbed van goede kwaliteit. Helaas te slecht weer om zwembad te gebruiken. Ontbijt had uitgebreider gemogen. Hotel geboekt als tussenstop op doorreis nr Z frankrijk, zal dit zeker aanbevelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Typisch doorgangshotel voor als je in de stad zelf wil het

Diederik,
    26-2-2006

Typisch doorgangshotel voor als je in de stad zelf wil zitten. Mooi ruime nieuwe kamers naast het hoofdgebouw, goede parkeergelegenheid. Prima restaurants nabij, ontbijt laten schieten, voor dat geld krijg je meer dan een prima kop koffie en een broodje op het terras in de stad

Gereisd anders in februari 2006