Reviews over Diksmuide

Chris Verreet,
    25-3-2018

Notarishys is een prachtig hotel met een subliem restaurant, mooie nette kamer met goed bed ,prachtige badkamer met dubbele regendouche en sauna , een mooie tuin ,elke morgen super uitgebreid ontbijt heel verzorgd ,héél vriendelijke eigenaars en personeel ,met heel veel oog voor details ,wij komen zeker nog terug!!

Chris en Marc uit Lint

Gereisd met partner in maart 2018

Een bijzonder hartelijke ontvangst

Jacques wassenaar,
    9-5-2016

Perfecte kamer en een geweldig ontbijt.

Gereisd met partner in mei 2016

fantastisch, lekker eten en kindvriendelijk

steven,
    7-3-2016

Kamers zijn volledig vernieuwd en proper, leuke uitvalsbasis om te fietsen, uitgebreide documentatie naar WOI -herdenking toe. Kinderen vinden de paarden , trampoline en de go-cars leuk. Komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

aanrader

Cremers Erna,
    27-8-2014

Kasteelhoeve Viconia is zéér landelijk gelegen. Het leent zich tot fietsen en wandelen. Het eten is voortreffelijk. De tuin nodigt uit om te relaxen.

De standaard kamers zijn klein maar netjes en met een mooie badkamer.

Gereisd met partner in juni 2014

prachtig geheel en unieke ervaring

dirk van holsbeke,
    1-5-2014

Heel ruime kamer, alle comfort, moderne strakke inrichting. Alles zeer functioneel, grote ramen, privé terrasje palend aan vijvertje. Zeer ruime badkamer met regendouche. Zeer gastvrij onthaal; fruit op de kamer, gevulde minibar. Muziek via I-phone; verrassend en origineel . Perfect verzorgd en zeer uitgebreid ontbijt met zicht op de prachtige tuin.

Gereisd met partner in april 2014