Sorteren

Het was onze 12de keer en we hebben terug geboekt

Ernest Van Mierlo
    11-9-2018

Voor de 12 de keer TOP.,

Zeer vriendelijke ontvangst door Mr. Hugo en Mr.Hervé.

Ons tafeltje aan de venster met prachtig zicht op de Sure.

Nette kamer,met nieuwe regendouche.

Na11 x gastronomisch,nu eens gekozen voor kamer met ontbijt en eten à la carte.

Zeer vriendelijk restaurant personeel.

Zeer vriendelijke ontbijtjuffrouw.

Zeer vriendelijke Mvr.bij het uitchecken.

Reeds 12x elke keer iets nieuw.

Nieuwe bedden,nieuwe vloerbekleding,nieuwe stoelen in restaurant,nieuwe stoelen in ontbijtruimte,nieuwe bistrostellen op terras,nieuwe regendouche,nieuwe kapstok voor broeken enz...

Elke keer zien we iets nieuw en beter.

Wij zijn,100% tevreden,en gaan terug in mei 2019.

Daarom 9/10 want de perfectie bestaat nergens.

En gratis En voor niks uitstekend mooi weer en adembenemend uitzicht.

Superiorkamer upgrade zeker de moeite.

A room with a vieuw.....

E.& C. Van Mierlo Levaque. Antwerpen

Prima hotel, niks te klagen!

Ton van de Ven
    26-8-2018

Hele ruime kamer. Prima bedden. Schoon sanitair. Goed restaurant. Genoeg keuze. Mooie wijnkaart. Alles tegen zeer acceptabele prijzen. ‘ s-Avonds heerlijk gedineerd. Prima en vlotte bediening. ‘ s-Morgens goed en uitgebreid ontbijt. Komen we zeker nog eens terug!

Super hotel

Thomas
    25-8-2018

Zeer schoon hotel met veel ruimte op de kamers.

Wel een steile bewandeling vanuit Vianden maar geen probleem

Luxemburg, geweldige natuur en gezellige stadjes.

Annet
    11-8-2018

De watervallen van Coo, Luxemburg-Stad en Bernkastel zijn bij uitstek gezellige stadjes met veel winkeltjes en terrasjes. In Trier en Bernkastel kun je met een treintje de stad doorkruisen met uitleg van een gids (bandje), of een rondvaart over de Moezel is ook zeker de moeite waard. Ons hotel Belle-Vue in Vianden heeft een Nederlandse eigenaar, eten is prima en de kamers zijn ruim en schoon. Het hotel heeft ook een binnenzwembad met whirlpool. Minder goed is het bezoeken van het kasteel in Vianden, het is heel moeilijk lopend bereikbaar via het laatste steile stuk naar boven.

Hier kom je tot rust

Carola
    7-8-2018

Het hotel ligt echt achteraf, flink de bergweggetjes weer door om in een dorpje te komen. Wel heerlijk rustig daardoor en super mooie omgeving. Terras aan het riviertje. Hygiene was echt top!