Sorteren

Reviews over accommodaties in Diekirch

Mooie ligging

Ruud
    15-6-2018

Authentiek hotel, nette en schone kamers.

Is al een oud hotel maar alles wordt netjes bijgehouden, aan de straatzijde kan het inderdaad wat gehorig zijn als er luidruchtige motorclub voorbij komt, maar met het raam dicht valt het wel.

Ontbijt wordt voor je op tafel klaargezet, koffie en thee wordt voldoende bijgeschonken.

Eigenaren vriendelijk en meewerkend.

Prachtig

Monique
    25-5-2018

Gastvrij onthaal. Mooie gerenoveerde kamers. Met goede bedden. Erg schoon. Zeer goede keuken met goede wijnkaart. Daarnaast behulpzaam met vriendelijk personeel.

Perfect hotel voor wandelaars en motorrijders. Gunstig gelegen ten opzichte van bekende toeristische plaatsen.

Goed hotel raar personeel

Hella
    29-4-2018
    Goed hotel , jammer dat het personeel alleen Frans spreekt en geen moeite doet om Engels te praten. Hond was zeer welkom. Tot we weg gingen beweerde ze met een foto dat onze hond op bed had gepoept ! Onze hond slaapt niet op bed en is geen seconde alleen geweest . Toen ik haar vroeg om de foto van dichtbij te laten zien liep ze weg . Toen ik zei dat t niet mogelijk kon zijn en ik vroeg of ze loog was ze ineens verdwenen , geen bewijs dat het onze kamer is geweest!.. al met al een rare confrontatie .... erg jammer ik ga er in ieder geval nooit meer heen.

Rustiek hotel op fantastische plek in de natuur

Fam.Gelens
    22-4-2018

Een zeer karakteristiek, bijzonder hotel in een oude molen. Je kunt de oude molen ook nog in, klein museum.

Prachtig gelegen in een dal aan een beek. De kamer (109) was zeer ruim, gelegen op de hoek. Nieuw bed met heerlijke matrassen en een erg schone badkamer met een raam met uitkijk op de beek. De schrootjes in de kamer steken wat af bij de moderne badkamer en maken het wat donker maar het past wel heel goed bij het hotel. Hoewel het raam aan de weg zat geen enkele last van het verkeer want dat is er nauwelijks. Luikjes dicht en heerlijk donker. Prima geslapen, wakker met zingende vogels.

Het ontbijt is eenvoudig en voldoende gevarieerd. Diner heerlijk, veel keuze en fantastische desserts. Genoten tot op het zonnige terras aan de beek tot de zon onderging.

Vanuit het hotel kun je heerlijk wandelen en motorrijden, zoals wij hebben gedaan.

Top!

Astrid
    18-4-2018

Prima hotel, schoon en netjes. De mevrouw bij de receptie is wat stug, maar niet onaardig. Goed ontbijt, genoeg te kiezen.

Het dorpje was in April erg rustig maar de omgeving echt prachtig.

Diekirch scoort een 7,8 uit 10, op basis van 1330 reviews