Reviews over accommodaties in Diekirch

Super hotel

Herald,
    26-11-2018

We hebben het prima gehad in dit hotel. Een ruime familienamen, goede bedden en een schone kamer. Het ontbijt is met veel keuze en goed verzorgd. Prettige mensen.

Rust!

Luc en Greet,
    19-11-2018

Familiale sfeer bij vriendelijke uitbaters!

Eenvoudige, nette kamers, alles wat nodig is is voorzien.

's avonds genieten bij de open haard na 'n superlekker diner!!

Hadden een prima ervaring!

Nopens R.,
    16-11-2018

Alles was o.k. spijtig, dat in kamer 238 niets voorzien was om in de badkamer

je handdoeken een plaats te kunnen geven.

Leuk voor een keer

Lana,
    13-11-2018

Mooi hotel, aardig personeel. Alleen avond eten is super duur en te chique voor de “normale” mens. Toch geprobeerd maar veel was smaakloos. Kan ik beter te steakhouse aanraden in het dorpje. Ook het ontbijt was een dooddoener, je moest echt alles zelf halen ook het drinken in een kleine volle ruimte.

Geweldig, fantastisch!

Ilse en Rob van Beerschoten,
    6-11-2018

Super vriendelijk en gastvrij familiehotel.

Mooie kamers, heerlijk ontbijt en een goddelijk diner. De chocolademousse is ook zeer aan te raden.