Diano Marina

We hebben een aantal aanbieders voor Diano Marina voor je op een rij gezet:

Reviews over Diano Marina

• 8Eveline09-09-2018

Heerlijk

We verbleven in hotel Bellevue. Dit plaatsje is een verademing. Bijna alleen maar Italianen. Wel wat te doen, maar niet te veel. Heerlijk ontspannen. Geen disco’s en bars.

• 8Omgeving
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Loes Meijboom Toen19-07-2018

Meer dan Fantastisch ,wij zijn verslaafd .

Deze prachtige streek aan de bloemen Riviera moet je zelf bezocht hebben om goed te kunnen oordelen .Bijna altijd heerlijk weer ,strand, natuur, lieflijke dorpjes waar de tijd stil heeft gestaan .Voeg daarbij het heerlijke eten en prima wijn ,de vriendelijke bevolking en er is geen reden om een andere plek meer aan te bevelen .Zelfs fietsen langs de Middellandse Zee is mogelijk op goede fietspaden .Wij vinden vooral de brocantemarktjes gezellig en La Dolce Vita zit diep in ons hart .Het is moeilijk iets op te noemen wat negatief is .Ik zeg ,gaan en zelf ervaren hoe mooi het leven kan zijn .

Gereisd met partner in april 2018

• 5Elisabeth04-07-2018

Quasi ohne Strand

Nur Privatstrände, für einen "Öl-Sardinen-Platz" zahlt man pauschal 35,-- Euro am Tag. Netter Ortskern mit Lokalen und Bars.

• 5Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 3Cultuur
    • 1Stranden

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 6Paul25-08-2017

Middelmatige badplaats

In Diano Marina zelf zou ik niet willen zitten: druk, weinig sfeer, meer steenstrand dan zandstrand en veel tourist traps. Wij hadden een apartement drie kilometer de berg op bij een heel aardige gastvrije boerenfamilie en daar was het uitzicht ook een stuk beter. Zoals Diano Marina zijn er veel plaatsen langs de Ligurische kust. Het binnenland vonden we meer de moeite waard

• 6Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 5Cultuur
    • 6Stranden

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Frans van Ooijen23-06-2017

Gezellig ligging

Het is een gezellig plaatsje met leuke boulevard en mooie stranden er zijn genoeg eetgelegenheden . In de buurt kan men lekker fietsen .

• 8Cultuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 5Jannie en Bert Lodonk02-06-2017

Strandwandeling vergeet het maar

Aan de zeer drukke hoofdweg zijn heel veel zijstraatjes met alleen maar hotels, die op hun beurt allemaal hun eigen stukje strand hebben, zover die hotels aan zee gelegen zijn uiteraard. Was bij ons hotel niet het geval en verder weinig te beleven.

• 5Sfeer in stad
    • 5Omgeving
    • 5Cultuur
    • 5Stranden

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Corine22-05-2017

leuk stadje

leuk stadje aan de kust. veelal betaalde stranden. Ga n eindje richting Cervo of voorbij Imperia,leuke zandstranden. Ook verschillende leuke restaurants en terrassen en leuke winkeltjes. Lekker toeristisch. Wel vaak druk en wij waren hier in meivakantie dus hoe moet t dan in hoogseizoen zijn?

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 7Cultuur

mei 2017

• 9louisetoen10-05-2017

Perfect voor cultuur en heerlijk eten in Liguria .

Dit is geen all inclusive plek ,meer voor genieters van heerlijk eten ,zon ,zee en cultuur .Goede weg om te fietsen langs de Middellandse zee .Verder vanuit Diano Marina reizen per bus ,de Trein is 3 km verder .Als je met de auto gaat is dit natuurlijk niet van toepassing.Gezellig dorps centrum met winkels en terrasjes in overvloed .Uitgaansleven zijn wij te oud voor ,vandaar een 7.

Gereisd met partner in april 2016

• 8Karin20-02-2017

Diano Marina is a dream

Diano Marina, Italië,

Diano Marina ligt aan de bloemenrivièra en is een heel mooi romantisch plaatsje. Het is echt fantastisch om vanuit Diano Marina langs de prachtige kustwegen naar San Remo, Monaco, Nice of Cannes te rijden. Of op de fiets met je strandlaken en picknickmand naar Imperia. In beide gevallen is alleen het reizen al geweldig.

Diano Marina is een heel mooi vakantieplaatsje aan de middellandse zee, met hele vriendelijke mensen. Je voelt je er vanaf dag één thuis. Diano Marina heeft een mooie jachthaven en een heerlijk strand. Een klein nadeel aan het strand is dat het verdeeld is in vakken en elk vak heeft zijn eigen privé eigenaar. Hier mag je dan een bedje en parasol huren voor gemiddeld €12,00. In het weekend is het echter zo druk dat het raadzaam is de dag ervoor je plekje al te reserveren. Vanaf ons luchtbedje zagen we veel watersporters. En de mogelijkheid om te tennissen, paardrijden, fietsen ,joggen, yoga etc. Voor kinderen zijn in Diano Marina diverse speeltoestellen, speeltuintjes waar ook in de avonduren nog volop gebruik van werd gemaakt.

De Italiaanse keuken is geweldig. langs het mooie strand zitten gezellige terrasjes en restaurantjes, welke zorgen voor het ultieme vakantiegevoel. Het centrum heeft heel veel leuke winkeltjes en ‘ s avonds is het er gezellig druk.

Wij hadden ons in het dorp aangemeld voor een rondleiding bij een hele aardige Nederlandse inwoonster van Diano Marina. Zij vertelde vol passie en humor over haar dorp en alle Italiaanse gebruiken. We bezochten samen met haar het binnenland en ze wist veel te vertellen over het harde seizoenwerk op de olijfgaarden. We bezochten een aantal plaatsjes zoals Diano Castello, een burcht gelegen op de top van de heuvel . En Diana Borello waar je zeker de San Michele kerk moet bezoeken. We kijken na deze dag met een hele andere blik naar de Italianen en hun omgeving. Met veel liefde en respect nadat we letterlijk een kijkje in de keuken bij de hen hebben mogen nemen.

Diano Marina is a dream that keeps returning for the rest of your life.

• 7Stranden

juli 2015

• 9Jan en Loes Meijboom21-12-2016

2x April 2x September aan te bevelen .

In het seizoen weinig vrije plaatsen voor strandaanbidders,Stoelen vrij prijzig Tip Afdingen . Wij zonnen niet maar vermaken ons prima met soms een excursie of per trein bus of fiets.Prima te doen . Gezellig centrum .

Gereisd met vrienden in september 2015

10 van de 152 reviews gezien