hotels in Dharamsala

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Dharamsala

Reviews over Dharamsala

• 10Jeroen18-11-2009

Heel fijn stukje India

Een heerlijke backpackersplaats, laatste stuk om er te komen kan geweldig druk zijn met veel bussen over smalle bergwegen. Zalig om mee te maken. Bezoek zeker de dalai lama als je er bent, want dit is natuurlijk 1 vd hoogtepunten. Voor ons was het ook weer eens sinds tijden iets van 'echt' brood eten daar, want dat is niet gebruikelijk in India. Blijkbaar wel voor Tibettaanen! Nice vibe, vooral door alle backpackers en de kleine schaalgrootte van Dharmshalaa.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 9Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in april 2006

• 8peter22-09-2009

dalai lama

dit is de officiele woonplaats van de dalai lama. meeste toeristen verblijven in Mcleod ganj een dorpje ernaast. Veel gevluchte tibetanen wonen hier. Paar strastjes vol met verkoopstalletjes van pure kitsch tot antiek. diverse goede restaurants

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 9Monique28-01-2009

Een fijne plek

MC Leod Ganj is een wijk in het hogere gedeelte van Dharamsala waar gevluchte Tibetanen uit Tibet wonen Ondanks dat deze Tibetanen veel hebben meegemaakt is er zoveel vrede en spiritualiteit voelbaar. Ik hou van deze plek met hun vriendelijke bewoners die ligt in het prachtige himalaya gebergte. Ondanks dat veel toeristen dit kleine dorp bezoeken ademt het zoveel conpassie uit. De vele monniken in hun rode gewaden bepalen het straat beeld en hebben een relaxde en vriendelijk uitstraling Bijzonder is dat het lagere gelegen gedeelte van Dharamsala zeer Indiaas is.

• 9Cultuur
    • 10Omgeving