hotels in Deya

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Deya

Reviews over Deya

• 7Ruud Demeyer28-08-2012

fantastische plek

eten en drinken, omgeving , de mensen, alles was goed

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Stranden

Alleen gereisd in augustus 2011

• 10Nicole13-08-2009

PRACHTIG

Dit is Mallorca zoals het hoort. Prachtig plaatsje en dat restaurantje in Cala Deià is erg leuk!! Zwemmen in deze baai is lastig, kan heel ruig zijn. Maar het is in ieder geval mooi om te zien.

• 8Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9sibylle18-12-2004

Heb een tijdje in mallorca gewerkt een mijn favoriete plaatsje was deia, met name het strand: calla deia. Het is wel moeilijk te vinden, het staat aangeduid met een klein bordje staat langs de straatkant tussen de struiken staat. Pas op met de auto is het voorzichtig rijden, want eens van de hoofdstraat af kronkelt het kleine straatje naar het strand naar beneden via haarspeldbochten. Maar eens beneden, als je geparkeerd hebt, wandel je verder en kom je aan een kleine baai met strand en een heel gezellig restaurant, gebouwd met houten palen in de rotsen. Heel lekker eten en een prachtig zicht op de baai en de rotsen aan de overkant. Heel speciaal! Volgens dat ik gehoord heb zou Michael Douglas een villa bezitten in Deia.

• 10Omgeving
    • 9Stranden