Reviews over Deurningen

Prima

Bert,
    23-8-2017

Prima kamer. rustig en schoon.

Prima doorreishotel

Wicky,
    11-9-2016

Na de negatieve recenties op zoover hield ik mn hart vast. Wat zouden we aantreffen? Het viel meer dan mee. We werden vriendelijke en professioneel ontvangen, de kamer was schoon, geen herrie op de gang of buiten. Een van de bedden had een kuil, dat wel. Maar verder niets te klagen, echt niet!

Super gezellig

Mimi,
    19-7-2016

Vriendelijke medewerksters en heerlijke maaltijden!

Hier kunt je gewoon lekker jezelf zijn!!!

dit was een topper

j Hogeweg,
    8-5-2011

Het is van oorsprong een chauffeurs restaurant met sinds een paar jaar een hotel erbij.Ik was er voor mijn werk en het is daar super het eten is perfect de kamers zijn netjes en de bedden zijn goed.In de 1 persoons kamers deel je de douche en het toilet met nog 2 andere kamers.Ik vind het geen probleem.Ontbijten kan de hele nacht door en je kunt krijgen wat je wilt.Ik heb ook in een luxe 1 persoons kamer gelegen daar heb je wel een eigen toilet en douche.Als je voor je werk ergens moet overnachten is dit echt een aanrader super

Prima voor een overnachting

Annelies,
    15-2-2011

Wij moesten met ons gezin van 5 personen overnachten in de buurt van Enschede vanwege diverse familiebezoeken in de buurt. Dit was een prima plek voor 1 nacht. De 1 persoons kamers zijn geclusterd per 3 met een gezamenlijke douche + toilet. Elke kamer heeft een tv en een wastafel. Alles is goed onderhouden en schoon. Vriendelijk personeel. En wat veel keuze op de menukaart van het restaurantgedeelte!!! Pannenkoeken, pizza, spaghetti, omelet, tosti, hamburger, schnitzel..... je kan het zo gek niet bedenken! Ook vlotte bediening. Voor de overnachting moesten we € 174 betalen voor 5 personen. Voor herhaling vatbaar.