Sorteren

Reviews over Deurne

Zeker de moeite waard

ruud lamme
    18-8-2018

accommodatie geweldig rust, jammer dat er niet voor alle ramen horren zitten lastig de vliegen! Ontbijt goed verzorgd/housekeeping optimaal Wij hebbende fitch fat bike gekozen geweldige uitdaging

Ietwat tegenvallend

vera
    18-8-2018

Veel fiets en wandelmogelijkheden. Mooie inrichting. Bereikbaarheid met OV niet te doen , je moet 15 min. lopen vanaf het station. Benauwde , kleine kamers en gehorig.

Prima hotel met goed eten.

Familie
    21-7-2018

Goed klein hotel. Heeft heerlijk airco op de kamer die zelf te regelen is. Goede bedden van 2.10 meter. Heerlijk douche spullen die elke dag aangevuld worden. Thee en Koffie faciliteiten op de kamer. Eten in de bar is prima, ook het ontbijt was prima verzorgd. Avond Eten in het hotel is ook prima te doen, hoef je niet verder voor te zoeken. Mis alleen een wekker de kamer. Je moet tussen 1300 en 1900 uur parkeergeld betalen, sta je wel in directe omgeving van het hotel. Je hebt op de kamer geen last van de omliggende terrassen.

Team Plein Vijf, Eigenaar, 30-7-2018

Beste Familie,

Dank jullie wel voor de hartelijke recensie! We vinden het erg fijn dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad en dat de kamer en het eten u zo zijn bevallen! We hopen u in de toekomst opnieuw te verwelkomen bij ons in Deurne. Graag tot ziens!

Met gastvrije groet, Team Plein Vijf

Heerlijk

Anneke Rien
    3-7-2018

Ongedwongen.

Aandacht voor de gasten, leuk team.

Heerlijk eten.

Gratis (opgeleukt) kraanwater/nootjes.

Leuke kamers, goede bedden.

Toilet apart van badkamer.

Team Plein Vijf, Eigenaar, 6-7-2018

Beste Anneke Rien,

Wat fijn om te lezen dat u het zo heerlijk heeft gehad bij ons, dat doet ons goed! Bedankt voor uw complimenten en voor de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven. We hopen u in de toekomst natuurlijk opnieuw te mogen verwelkomen in Deurne! Groetjes,

Team Plein Vijf

Deurne scoort een 8,3 uit 10, op basis van 74 reviews