Sorteren

Reviews over Deurne

M de Ridder
    14-10-2018

Een super ervaring voor het eerst een fletcher hotel. personeel zeer vriendelijk en niets is te veel gevraagd.

Alleen jammer dat er te weinig personeel is om onder andere de bar te draaien.

Het hotel en restaurant is zeker aan te raden.

Prima, wij gaan zeker nog een keer terug!

Adrie van Rijn
    14-10-2018

Prachtig hotel, vriendelijk personeel, alles netjes en schoon, eten prima, mooie ligging,

f.m.a.e. de vries-vermeer
    7-10-2018

Super locatie.Alles klopte.

Team Plein Vijf, Eigenaar, 9-10-2018

Beste Mevr. De vries- Vermeer,

Hartelijk dank voor uw top review! We vinden het heel erg fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf hebt gehad en dat u zo heeft genoten van alles! We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ons in het mooie Deurne!

Met gastvrije groet, Team Plein Vijf

Prima hotel met goed eten.

Familie
    21-7-2018

Goed klein hotel. Heeft heerlijk airco op de kamer die zelf te regelen is. Goede bedden van 2.10 meter. Heerlijk douche spullen die elke dag aangevuld worden. Thee en Koffie faciliteiten op de kamer. Eten in de bar is prima, ook het ontbijt was prima verzorgd. Avond Eten in het hotel is ook prima te doen, hoef je niet verder voor te zoeken. Mis alleen een wekker de kamer. Je moet tussen 1300 en 1900 uur parkeergeld betalen, sta je wel in directe omgeving van het hotel. Je hebt op de kamer geen last van de omliggende terrassen.

Team Plein Vijf, Eigenaar, 30-7-2018

Beste Familie,

Dank jullie wel voor de hartelijke recensie! We vinden het erg fijn dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad en dat de kamer en het eten u zo zijn bevallen! We hopen u in de toekomst opnieuw te verwelkomen bij ons in Deurne. Graag tot ziens!

Met gastvrije groet, Team Plein Vijf