Reviews over Deurne

Geweldig ruim en zeer gastvrij.

Tiny van Rijn van Veen, 18-5-2018
    Ga heerlijk ontspannen hier naar toe.

zeker voor herhaling vatbaar

Fam.Decorte, 17-5-2018

Leuk en een gezellige omgeving,

alles was tip top

Heerlijke korte vakantie.

Fam. van der Sluis, 6-3-2018
    Vriendelijk personeel, persoonlijke ontvangst. Prettige sfeer. Uitstekende keuken.
    Team Plein Vijf, Eigenaar, 12-3-2018

Beste Fam. van der Sluis,

Dank u wel voor uw hartelijke recensie! We vinden het erg fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en dat u lekker heeft gegeten! We zullen uw complimenten delen met onze staff en wij hopen dat we u opnieuw mogen verwelkomen bij ons in Deurne. Graag tot ziens. Met gastvrije groet, Team Plein Vijf

Gezellig hotel met brasserie

peter, 4-2-2018
    Midden in het centrum gelegen hotel, dus dicht bij de winkels en uitgaansgelegenheden. Schone kamer met mini koelkast. Wat kleingiheidjes: we misten een boekje met hotelinformatie op de kamer, met bijv. ontbijttijden, wificode, etc. Ontbijt zondag vanaf 8 uur, de overigens zeer vriendelijke medewerkster had ons echter niet opgemerkt waardoor de scrambled eggs en bacon wat later werden gebracht. Al metal wel genoten van ons verblijf, een pluim voor de vriendelijke bediening!
    Team Plein Vijf, Eigenaar, 5-2-2018

Beste Peter,

Wat prettig om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad, dank u wel voor uw review! We begrijpen dat u de informatie met wifi-code en tijden hebt gemist, dit is niet de bedoeling! Normaal ligt er een welkomsbrief voor u klaar die u van deze informatie voorziet. Dit zal dan ook niet meer gebeuren. We zijn erg blij met uw complimenten betreft de bediening dus we zullen deze dan ook met hen delen! We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ons in Deurne. Graag tot ziens! Met gastvrije groet, Team Plein Vijf

Deurne scoort een 8,3 uit 10, op basis van 69 reviews