hotels in Desna

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Desna

Reviews over Desna

• 9fam. van der Velden19-07-2011

veel natuur en lekker eten voor weinig geld

Desna is een dorp in het ijzergebergte tegen het reuzegebergte aan. vlakbij nationaal natuurpark krkonoska en het natuurgebied om het meer de sous. mooie locatie om uitstapjes te maken naar Harrachov (10km) de sous (2km) ook Praag is als dagtrip goed te doen (100km). in de buurt kun je ook motorrijden, karten of met de trein door de bergen. uitgaansleven is er niet, maar het eten is er goedkoop en lekker en een halve liter bier kost ong. 85 eurocent. ook heb je goede uitgangsmogelijkheden voor de wintersport met eigen liften in het dorp en de Spicak op 5km afstand en Harrachov op 10 km. en als je goed voor de dag wil komen begin je altijd met "dobry den" wat goede dag betekend, want de mensen zijn er echt wel vriendelijk, maar als je in Nederland in het frans wordt aangesproken denk je ook "bekijk het maar". veel plezier nog in Tsjechie en geniet van de Pivo. gr. fam. Van der Velden

• 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

januari 2011

• 5Mira12-07-2007

Een oud, vervallen stadje. Er is niks te doen (waar wij zaten). In de stadjes rond Desna zijn wel nog leuke dingen, zoals de pestzuilen die je in bijna elk stadje vind. Wij hadden ook het ongeluk in een huisje te verblijven waar het al om 6u donker is. Het is er ook ongeloofelijk koud 's nachts. We moesten er de verwarming aanleggen! Het eten is goedkoop maar niet veel keuze. Als je plat water drinkt opletten dat het geen kraantjeswater is want daar wordt je ziek van. Praag is dan weer zeer toeristisch. Overal nog oude appartementsgebouwen, arme mensen, de mensen zijn niet zo vriendelijk, sommige gingen zelfs naar binnen als wij, toeristen, hun huis passeerden! Ik zou er niet meer terugwillen, het weer was ook al geen meevaller.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur