Reviews over Den Helder

Gedateerd familiehotel op een goede locatie

nazomergast,
    1-12-2018

Het hotel is erg gedateerd. De kamers waren wel schoon en het bed was prima. Het personeel is vriendelijk maar je merkt dat de hele familie in het hotel leeft. Het eten was overdadig maar wat minder van kwaliteit. De locatie is erg goed t.o.v. het centrum, station, veerboot naar Texel. Ik zou niet de volle prijs willen betalen voor dit hotel.

Echt heerlijke plek !!

Jose en Ad,
    4-11-2018

Echt super hier ...heerlijke bedden en eigenaars zijn heel gastvrij

Fantastisch! Super bedden, vriendelijke eigenaren!

Bernie,
    3-11-2018

Heerlijk schoon. Super bedden. Zelfs oordopjes (die niet nodig waren!). Ontbijt v.a 08:00 uur. Daar konden we helaas geen gebruik van maken. Maar we kregen daarvoor in de plaats een prima lunchpakket mee! Ook konden we zelf wel thee en koffie zetten. Tip voor de eigenaar: kartonnen bekertjes voor koffie-to-go.

Adres om te onthouden

Aanrader!

Sebastian,
    25-9-2018

Op mijn fietstocht door Nederland, afgelopen donderdag 20 september 2018 uitgekomen bij het Hotel Cape Horn. Wat al bij binnenkomst opviel, was de gezellige ontvangst door de gastvrouw en -heer. Op zoek naar een kamer alleen werd mij kamer 1 op de eerste verdieping aangeboden. Verder mocht ik ook nog naar een andere kamer op de tweede verdieping kijken. De keuze werd gemaakt op nummer 1 omdat het toilet en de douche dichtbij waren. Keurige kamer met genoeg voor mij alleen, heerlijke douche, lekker rustig. De volgende ochtend 21 september 2018 een prima verzorgd ontbijt met verse jus, verse broodjes, heerlijk gekookt eitje, lekkere bakjes koffie en nog veel meer. Ik kwam niks te kort om mijn tocht naar Friesland die dag, helemaal goed te starten. Wat ook een voordeel was, was dat mijn fiets binnen had mogen staan. Dank aan de gastvrouw-en heer voor de gastvrijheid en Cape Horn is zeker een aanrader!

Voor herhaling vatbaar.

Top,
    21-9-2018

Het was uitstekend. vriendelijk personeel, prima bedden en heerlijk gegeten