Reviews over Den Helder

Aanrader!

Sebastian
    25-9-2018

Op mijn fietstocht door Nederland, afgelopen donderdag 20 september 2018 uitgekomen bij het Hotel Cape Horn. Wat al bij binnenkomst opviel, was de gezellige ontvangst door de gastvrouw en -heer. Op zoek naar een kamer alleen werd mij kamer 1 op de eerste verdieping aangeboden. Verder mocht ik ook nog naar een andere kamer op de tweede verdieping kijken. De keuze werd gemaakt op nummer 1 omdat het toilet en de douche dichtbij waren. Keurige kamer met genoeg voor mij alleen, heerlijke douche, lekker rustig. De volgende ochtend 21 september 2018 een prima verzorgd ontbijt met verse jus, verse broodjes, heerlijk gekookt eitje, lekkere bakjes koffie en nog veel meer. Ik kwam niks te kort om mijn tocht naar Friesland die dag, helemaal goed te starten. Wat ook een voordeel was, was dat mijn fiets binnen had mogen staan. Dank aan de gastvrouw-en heer voor de gastvrijheid en Cape Horn is zeker een aanrader!

Voor herhaling vatbaar.

Top
    21-9-2018

Het was uitstekend. vriendelijk personeel, prima bedden en heerlijk gegeten

Prima hotel

Netta
    20-9-2018

Wij hadden een prima verblijf in Hotel Wienerhof. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ontbijtbuffet was perfect. Het is wat gedateerd maar heel authentiek.

Bedden waren prima. Één opmerking: de douche zat geen douchedeur voor. Beetje vreemd. Je keek zo de kamer in! Wat wel weer fijn was dat we in het centrum zaten tegenover het station. We liepen zo naar de restaurants waar we gingen eten. En op een paar minuten fietsen zat je zo op de boot voor een dagje Texel.

Toppie

Henk Hansen
    9-9-2018

Geboekt via touroperator, ondaks de negatieve recensies van o.a . deze touroperator hebben we een heelijk weekend gehad met vriendelijke ontvangst receptie hoewel de kamer enigzins verouderd was hebben we er geen last van gehad, alles goed verzorgd en schoon

Als je boekt via deze touroperator moet je niet zeuren over de slechte accomodatie, men moet niet de hoofdprijs verwachten, kortom leuk hotel met verassende aankleding met een eenvoudig maar goed ontbijt en geweldig personeel wat wil een mens nog meer

top vakantie. eten was veel te lekker.

j. pater
    25-8-2018

Prachtige reis door fraaie landschappen; na lange droge en hete zomer. Crew doet erg z'n best om allen een top vakantie te geven. Het leek veel langer te duren door alle rust; niets moet alles mag. Zeer afwisselend qua uitzicht op het zonnedek. Er gaat wel eens wat fout (door externe omstandigheden) maar de kapitein deed voluit zijn best om hinder te voorkomen. Je mag tot circa 12 mensen in de stuurhut zitten en de kapitein beantwoord alle vragen; soms stilte nodig als de stuur-aandacht dat vereiste. Met de spuds kan het schip op veel plaatsen liggen; dat kwam vaker van pas.