Sorteren

hotels Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

Reviews over Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

Goede ligging dichtbij het strand. Kleine kamer.

Anoniem
    17-9-2018

Net hotel. Goede ligging dichtbij het strand. Standaard kamer is erg klein en het uitzicht vanaf de 1e verdieping niet bijzonder mooi. De bedden liggen prima. Ontbijt ook goed verzorgd. We vonden het aardig ad prijs. Geen barretje waar je 's avond even gezellig kan gaan zitten.

Aanrader!

Goede faciliteiten

Fantastisch!

Jeannette Jansen
    16-9-2018

Weer heerlijk geslapen in het Kurhaus! Het was onze trouwdag. Mooie kamer met badjassen en slippers, en met uitzicht op de pier. Grandioze ligging. We komen graag weer terug!

Tessa Bodenstaff, Manager, 18-9-2018

Beste Jeannette,

Bedankt voor deze mooie beoordeling! We hopen u snel terug te zien in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Tessa Bodenstaff

Super

Karin
    15-9-2018

Wat een super ontvangst! Je voelt je welkom.

Kamer met balkon, netjes en schoon. Bed en kussens waren fijn. Ontbijt was heerlijk! En wat ideaal was dat we op de dag van vertrek onze tassen konden achterlaten. Komen zeker terug.

Erg goed hotel

Gosia
    8-9-2018

In juli 1 nachtje in dit hotel verbleven. Het is ons prima bevallen. De ontvangst was hartelijk en het arrangement was prima geregeld. De kamers zijn klein, maar voldoende. Wij hadden een gerenoveerde kamer met een balkon (deluxe). De grootste verrassing was het avondeten en het restaurant. Het eten en de bediening waren uitstekend. Voor een herhaling vatbaar. We zijn in veel hotels geweest. Dit hotel onderscheidt zich door het restaurant en uitermate vriendelijke dames bij de receptie.