hotels Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

Reviews over Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

Goed hotel en vriendelijk personeel

Stef Reinderink,
    13-1-2019

Super hotel personeel vriendelijk bij aankomst.Kamer schoon en netjes.

Ontbijt was super zelfs mocht je van de kaart kiezen wat ze dan vers maken voor je .Het persoon van het ontbijt mega vriendelijk.

Bus en tram op 1 minuut lopen super dus.Wij komen hier vaker.

Goed voor een citytrip!

Jet,
    11-1-2019

Overnachting met mijn 3 dochter tijdens de musical The Lion King. Met openbaar vervoer een prima afstand en Den Haag mooi de toerist uitgehangen. Prima Hotel, schoon en netjes , voor een goede prijs!

Top locatie , betaalbaar maar niet echt relaxed

Vd Heiden,
    31-12-2018

Op basis van reviews had ik hoge verwachtingen. De locatie vonden we geweldig. Op loopafstand van het Binnenhof, leuke pleintjes, winkels etc. Kamers waren netjes. Sanitair was schoon. Receptie was wel continu aanwezig maar afstandelijk. Op zaterdagnacht hoorden we geluiden van de kroeg alsof we in hetzelfde gebouw zaten en werden we regelmatig wakker van de EMS-en op straat die uit waren geweest. Op zondagavond was het gewoon rustig. De bedden en kussens waren hard. Het ontbijt was zo druk dat je in een lange rij moest wachten voor zowel ontbijt als voor de koffie. Beide dagen waren er geen messen en bekers voor de koffie. Je moest dan samen met anderen wachten tot ze weer schone bekers / messen hadden.

Zeer goed

Wil,
    27-12-2018

Superschoon, vriendelijke mensen, kamers niet groot maar alles is er, en goede bedden. We komen zeker nog een keer terug!!!

Goed verblijf voor herhaling vatbaar

Jaap Scherpbier,
    2-12-2018

Veel lawaai door het dichtslaan van de kamerdeuren aan de buiten zijde!!