Sorteren

hotels Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

Reviews over Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

Bianca
    10-11-2018

Geweldig hotel met een mooie ligging op loopafstand van de boulevard. Personeel is heel aardig en behulpzaam en het ontbijt is fantastisch. Mooie, nette kamers en heerlijke bedden. Dichtbij parkeren in de parkeergarage bij het hotel. Wij gaan zeker nog een keer terug! We hebben genoten.

Fantastisch! Voor herhaling vatbaar

Wiersma
    6-11-2018

Mooi hotel, goed bereikbaar, tramhalte voor de deur. Op loopafstand van het strand. Netjes hotel, supervriendelijk personeel, ruime keuze voor ontbijt. Geweldige kamer (wij hadden de suite met openhaard) alles voor een romantisch weekend weg was aanwezig . Volgende keer komen we graag weer maar dan met onze kinderen.

Aanrader voor iedereen

Fantastisch , zeer zeker nog een keer

Wendy
    5-11-2018

Heerlijk weekend gehad. Wat een top locatie. Aan het strand, dicht bij de pier, openbaar vervoer om de hoek, en zeer behulpzaam personeel. Kortom, met dit hotel kun je alle kanten op. Echt een aanrader

Twijfel

D Peters-Meurkes
    30-10-2018

Mooi hotel. We hadden mooi uitzicht, op de 12de verdieping.

1 klein minpuntje over het ontbijt, zodra we voor de 2de keer gingen lopen, was de tafel, helemaal leeg, terwijl we er nog thee hadden staan. En tijdens het ontbijt, werden gewoon al dingen van de tafel gehaald, ik zou zeggen, wacht even, totdat de mensen klaar zijn met het eten.

warm bad

R
    19-10-2018

De uitstraling van het hotel klopt helemaal bij de beleving.

Knus, vriendelijk en gezellig!

Wij hadden het appartement op de bovenste etage en vonden het waanzinnig. Wat een uitzicht! We voelden ons de koning te rijk, zo ook bij het ontbijt; gezellig aan de ronde tafel met uitzicht op zee en al het lekkers wat voorhanden was.

We voelden ons echt welkom en komen zeker nog eens terug!

Warme groet van familie Rombouts