• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Debrecen

Reviews over Debrecen

• 9Pátkai András11-10-2013

Kelet-Magyarország központja

Nagyváros, egyetemi város, kulturális központ a fővárosi ocsmány dolgoktól távol.

• 9Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8Orsi30-10-2012

Szép város

Szép város. Nem volt túl nagy élet, amikor ott voltunk, de azért jó hangulata volt.

Gereisd met partner in juli 2012

• 7elsenhenk28-07-2012

mooi centrum

Het centrum is heeft een mooie cultuur en het park aan de noordzijde is ook een bezoekje waard.

Gereisd met partner in juli 2012

• 7foxy04-07-2012

Gezellig centrum, met veel horeca

Is een Protestantse stad, wordt wel het Calvinistische Rome genoemd. Heeft een universiteit met een streng regiem. Ligt aan de rand van de poesta.Gezellig centrum en veel historische gebouwen. Zelf een herdenkingsmonument voor Michiel de Ruyter, die predikanten redde in Napels.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 7marianwitjes26-07-2007

Wij hebben overnacht in hotel platan een geheel nieuw hotel zón 20 minuten van het centrum af liggend in een prachtige nieuwe villawijk goed hotel met vriendelijke mensen. debrecen stad is alleen mooi in het oude stads centrum verder viel het ons een beetje tegen.

• 9Cultuur

Gereisd met partner in juni 2007

• 9zonneboog10-05-2006

Wij zijn daar slechts 2 dagen geweest. Is een prachtige stad. Toen wij er waren was er een jaarlijkse 2-daagse markt. Er is een heel leuk restaurant: Ego aan de piac ut. Men spreekt er Engels en heeft een kaart met foto's en heel goedkoop en leuk!!

• 7Omgeving

Gereisd met familie in mei 2006