Reviews over De Lutte

Geweldig!!

Van weerdenburg van groep mulder.,
    14-12-2018

Het hotel was in kerstsfeer, het was een warm bad waar je in terecht kwam. Tot alle details versierd, wij werden meteen leuk ontvangen en hebben er heerlijk gegeten ,bovendien waren de kamers ook prima. Ja echt een aanrader!!!

Snel weer terugkomen

Lex,
    9-12-2018

Zeer sfeervol hotel en restaurant. (prachtige kerstversiering waar veel aandacht aan is besteed); vriendelijk en attent personeel. Fantastisch ontbijt !!!

Om steeds weer terug tekeren naar deze streek.

Harry Holverda,
    9-12-2018

De omgeving van natuur met fietsroute en wandelroute die zeer mooi zijn.

Verder de mogelijkheden voor bezoeken in het grens gebied aan kleine en grote dorpen en stadcentra.

Een aanrader

Fam. ter Laak,
    9-12-2018

Bij de reservering via de telefoon hadden we al prettig contact en voelden ons welkom. Ook bij aankomst werden we hartelijk en persoonlijk welkom geheten. We voelden ons direct thuis bij het haardvuur en tussen de prachtige kerstversieringen. De kamer was ruim en schoon. Het ontbijt was boven verwachting met veel keus en verse producten. We hadden het herfstarrangement geboekt. Een mooie prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.

Een echte aanrader.

Anneke Janssens,
    9-12-2018

Mijn man en ik wilde na een druk en zeer intensief jaar 10 dagen helemaal bijkomen en relaxen. Dat is zeker zowel in als buiten dit hotel zeer goed gelukt. Er is heel veel te doen en te bezichtigen in de omgeving. In het hotel wordt door alle medewerkers gezorgd voor een heerlijk verblijf. De kamers zijn ruim tot zeer ruim en elke dag super schoon met steeds nieuwe aanvulling op de basis toiletartikelen. De keuken is top. Het eten is 10 dagen lang verrassend, bijzonder lekker en elke avond weer een feestje. Een mooie 3 of 4 gangen verrassings menu of zelf kiezen uit de menukaart. Het ontbijt in buffetvorm is een feest apart. Zeer uitgebreid voor een topbegin voor de nieuwe dag. Beleefde en gezellige bediening. Een heerlijk en zeer vriendelijk hotel met zeer gastvrije eigenaar en eigenaresse. Wij komen er zeker weer terug.