Reviews over De Lutte

Geweldig voor herhaaling

Ag tromp
    12-10-2018

Je kunt het rustig vertellen , alles was toppy en we zullen het graag doorvertellen

Prima verblijf waar we al 15 keer waren.

JAC Rietveld
    8-10-2018

De rust en de hartelijkheid van het personeel. Kan geen negatieve punten vinden.

Wat ook natuurlijk goed is, is het landschap van de Achterhoek.

Aanrader

Nell
    19-9-2018

Genoten! Samen met drie vriendinnen zijn wij een weekend bij dit hotel geweest. De ligging is prachtig. We hebben een fietstocht gemaakt naar Ootmarsum. Terug in het hotel hebben wij genoten van een heerlijk diner en een goed glas wijn op het terras dat uitkijkt over het Twentse landschap. Vooral de vegetarische gerechten waren verrassend. We hebben een massage gehad en daarna gebruik gemaakt van de vernieuwde sauna/ stoombad/ dompelbad/ bubbelbad . Ook is er een binnenzwembad met terras. Klein, maar heel fijn. De bedden zijn geweldig! Ik zou iedereen aanraden om hier naar toe te gaan.

Boudewijn en Githa van Vilsteren, Directie, 25-9-2018

Beste Nell,

Hartelijk bedankt voor je mooie bericht op Zoover! Wij vinden het erg fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf bij De Wilmersberg. Onze gasten zijn iedere keer weer verrast door het mooie Twente en met name ook door het leuke Ootmarsum. Wij hebben een duurzame bedrijfsvoering (wij en onze collega's zijn immers ook vaders en moeders die het beste voor onze toekomstige generaties willen) en Ronald Bor, de chef-kok, heeft zich gespecialiseerd in de vegetarische keuken. Zelfs niet-vegetariërs kiezen voor zijn verrassende gerechten zonder vlees of vis. Uiteraard staan er ook vlees- en visgerechten op het menu.

Wij zouden het leuk vinden als jullie weer terugkomen, jullie kunnen je desgewenst aanmelden voor het VIP-programma op onze website!

Met hartelijke groet,

Boudewijn en Githa van Vilsteren

Waarschijnlijk nooit meer.

Diny
    30-8-2018

Als je wilt genieten van een sigaretje bij je drankje wordt je verbannen naar een ongezellig 2e rangs beneden terras. Ondanks alle service en vriendelijk personeel vind ik dit een misser van de directie en gebrek aan gastvrijheid.

Boudewijn en Githa van Vilsteren, Directie, 17-9-2018

Beste Diny,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Wij vinden het jammer dat u waarschijnlijk nooit meer terug wil komen naar De Wilmersberg omdat er op het terras waar al onze gasten het diner gebruiken, niet meer gerookt mag worden. Het aantal klachten van gasten over rokende andere gasten terwijl men zat te dineren was zó groot, dat wij hebben besloten om het terras waar het diner gebruikt wordt, rookvrij te maken. Op het (minstens zo mooie) terras voor het hotel mag gewoon gerookt worden, alsook op het terras waar u gezeten hebt, dat hetzelfde uitzicht heeft als het terras waar gedineerd wordt. Uit een klein onderzoek dat we gedaan hebben, blijkt dat de rokende gasten tevreden zijn over het alternatief dat wij bieden en de niet-rokende gasten waarderen het enorm dat ze kunnen eten, zonder in de rooklucht van een ander te zitten. Met hartelijke groet, Boudewijn en Githa van Vilsteren

Chique landhuis

H. Wolf
    22-8-2018

De Bloemenbeek heeft een chique uitstraling, die in alles tot uiting komt: veel marmer, wierook, formeel gekleed en uiterst correct personeel, mogelijkheid om te golfen en te tennissen, eigen taxi. De prijzen zijn dan ook wat hoger dan in andere hotels, al viel door wat kortingen 125 euro me uiteindelijk ook wel weer mee.

De kamer was erg ruim en prettig, met uitzicht op de tuin, een tuindeur en een zitje. De ervaring is vast erg afhankelijk van de drukte in de tuin. Toen ik er was, was die verlaten en was het heerlijk rustig, maar als er veel gasten in de tuin zitten te praten, merk je dat op de kamer waarschijnlijk wel en heb je waarschijnlijk geen privacy.

De badkamer in de kamer had een bad en een douchecel, wat erg prettig was. Het bureau was prettig om aan te werken. De kamer was goed schoon, uitgezonderd het bureau. Er waren helaas geen stopcontacten vrij voor mijn laptop en telefoonoplader, dus ik moest een lamp uitpluggen.