Reviews over De Lutte

Ben er 1 keer geweest en ga in 2019 weer terug

Jan van Overeem
    13-8-2018

Niets, het is een geweldig goed hotel, uitstekende vriendelijke service, prima kamers

en een zeer goede keuken.

Jr kunt er fantastische wandel en fietstochten maken.

Directie en medewerkers Hotel 't Kruisselt, Directeur, 15-8-2018

Geachte heer Van Overeem,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden, en graag tot volgend jaar!

Met gastvrije groet,

Namens ons hele team,

Linda & Jeroen Kampman-Piening

uitstekend, voor herhaling vatbaar

J.Luking
    11-8-2018

Een bijzonder aangename kennismaking met Hotel 't Kruisselt, zeer vriendelijke en gastvrije benadering door de medewerkers, vanaf het moment van binnenkomst tot en met vertrek. Het dagelijkse 3 gangen diner is aan te passen op iemands smaak, zonder enig probleem.

Directie en medewerkers Hotel 't Kruisselt, Directeur, 12-8-2018

Geachte heer en mevrouw Luking,

Hartelijk dank voor uw fraaie recensie.

Wij zijn ze verheugd te lezen, dat vanaf het moment van binnenkomst tot en met vertrek alles na wens is geweest.

Graag tot een volgend verblijf!

Met gastvrije groet,

Namens ons hele team,

Linda & Jeroen Kampman-Piening

Bijzonder.

Joke van Klink
    9-8-2018

De Wilmersberg heeft alles wat een verwende hotelgast zich wensen kan. Maar ze hebben ook; Jan Ansink, (sommelier) de perfecte gastheer die alles door heeft zonder dat de gast het doorheeft. Jan je bent mijn held.

Joke van klink

wel duidelijke minpunten

a.schoofsgevers
    22-7-2018

Uitstekend uitgebreid ontbijt, kamer goed, alleen deuren piepen zo te horen bij alle kamers het geval, bediening op het terras ronduit slecht, brachten op diverse plaatsen het verkeerde, bij ons koffie ipv capucino, kaasplankje ipv portie kaas stond (stond wel op de rekening) ober die alleen maar Engels sprak, serveerster die een fles wijn niet kon openen, dan hoorde je weer wat vallende glas rinkelen

namen de bestelling maar voor één tafel tegelijk op.

enz enz. Wij hebben s avonds eenvoudig gegeten in het dorp bij het Lutters kwartiertje wel mooie omgeving om te fietsen, Bad Bentheim stelt ook niet veel voor.

In Duitsland minder goede fietspaden,, wij waren met scootmobiel en elektrische fiets.

Speciaal

M Kleinsman
    5-7-2018

Een bezoek aan Landhuis hotel De Bloemenbeek kent altijd een speciale relaxte touch. De vriendelijkheid van het personeel, de unieke plekjes binnen en buiten het hotel in combinatie met verrukkelijke gerechten creëren blijvende herinneringen.

De Lutte scoort een 8,4 uit 10, op basis van 291 reviews