hotels in Daytona Beach

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Daytona Beach

Reviews over Daytona Beach

• 8Nance7814-01-2020

Cruisen op het strand

Om met je auto op het strand te mogen rijden van Daytona Beach betaal je $20,00. Houd wel aan de speedlimit van 10 mph (ze zijn streng), lekker cruisen over het strand. Het is een brede strand. Dat wij er waren was het niet erg druk. Het huren van ligbedjes en parasols zijn erg prijzig (voor 2 bedjes en parasol $30). We hebben een duik genomen en zijn daarna weer verder gereden. Het is al een unieke ervaring om met je auto op het strand te mogen rijden. Ben je in de buurt is het zeker de moeite waard om even “langs” te gaan.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

juli 2019

• 9René de Kovel07-10-2017

Waanzinnige week, ieder jaar weer !

Daytona is the place to be met de Bike Week in maart ieder jaar ! Gezellige cafés in Mainstreet zijn de Boothill Saloon, Mainstreet Station, Dirty Harry’s en de Froggy’s Saloon ! In Ormond Beach zijn de gezellige plekken de Iron Horse Saloon, Beaver Bar en de Broken Spoke Saloon ! Harley dealer Bruce Rossmeyer is zeker een must !!

• 10Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2017

• 10van.Hoevelaak23-10-2013

Toplocatie

De cijfers en de waardering zijn alleen gebaseerd op de Daytona Bike week in Maart en het Biketober feest in oktober. En dan ook nog alleen voor motor en auto liefhebbers.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 9Wil05-05-2012

Levendige plaatst

In de week dat wij er waren was er een motorbike week. Ogen te kort voor alles wat er staat en langs rijd. Gemoedelijke sfeer onder de motorrijders. Leuke plaatst met veel restaurants

• 6Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in maart 2012

• 9DANIEL GENDRON03-04-2012

daytona beach

Nous y allons depuis plusieurs années déjà. C'est un endroit merveilleux et les plages sont supers belles. Un endroit idéal pour famille ou couple. Nous nous sentons plus à la campagne que vers Miami ou il y a beaucoup de circulation et tout le reste.

• 8Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in januari 2012

• 9lescrapauds10-08-2011

A voir...

Daytona vaut le détour... et la ballade en voiture sur sa plage ! Un régal ! La ville en soi est également sympathique et l'ambiance typiquement américaine. On y retournera volontier si l'occasion se présente. Chouettes magasins, gens de tout style, motos à faire rêver, c'est la mecque !

• 9Omgeving

Gereisd met partner in augustus 1996

• 7Maaike19-01-2011

Niet heel speciaal

Wij zijn er geweest op doorreis, en we vonden het niet heel erg speciaal. Het enige aparte was dat je met je auto over het strand mocht rijden.

• 7Omgeving

Gereisd met partner in mei 2003

• 6Rene08-04-2010

Weinig te beleven buiten de bike week

Daytona IS de bike week en met je auto over het strand rijden. Meer is er echt niet te beleven. Voor mij is Daytona buiten die periode echt alleen maar goed genoeg als tussenstop plaats op weg naar iets leuks.

• 5Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Stranden

Gereisd met partner in maart 2010

• 8Wil25-02-2010

Bike week

Daytona is met bike week SUPER !!! Overal bikers, muziek en veel gezelligheid. Ga nu voor de 3e keer maar zeker niet voor de laatste keer.

• 8Stranden

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 7Reggiereg14-05-2008

Daytona Beach is een stadje met een mooi en rustig strand, maar de stad en het uitgangsleven zelf valt wat tegen er is op dit ogenblik (Mei 2008) vrij veel leegstand en veel verloedering van de winkels bars hotels etc..

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Omgeving