Reviews over Daverdisse

Klassezaak maar spijtig van beperkt ontbijt

Monteyne J.C.,
    28-11-2016

Het ontbijt viel niet mee: geen gebakken spek of eieren, tweede morgen geen fruitsap en beperkte keuze van brood.

Mijn echtgenote lust geen wild en dat werd vakkundig opgelost.

De tweede avond was er terug wild en kregen wij beiden een hemels bereid stukje kalfsvlees, ronduit zalig. We hadden een gastronomisch arrangement. De gastvrouw deed haar werk perfect en daar mogen de jonge personeelsleden nog eens in de leer gaan. Weinig enthousiasme ...

Voor de rest: zeer rustig, het was dan ook een kalme periode maar we gaan zeker terug.

Super hotel om heerlijk te ontspannen.

Jose Olde Riekerink,
    7-5-2015

We zijn voor een kort verblijf in dit prachtige hotel geweest, en kunnen het iedereen aanraden die op zoek is naar rust, natuur, en ontspanning.

De eigenaresse van dit familiehotel spreekt Nederlands en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het hotel ligt direct aan de rivier de Lesse, en je kunt hier geweldig wandelen of fietsen (wel heuvelachtig!)

Het eten was zalig, zeer smaakvol en prachtig opgediend.

Onze kamer was zeer ruim, en de badkamer nieuw en schoon.

In de kelder bevind zich de welness, met een heerlijke sauna en groot zwembad.

Dit hotel is nog weinig bekend bij Nederlanders, maar we kunnen het ten zeerste aanraden.

gezellig - lekker - prachtig gelegen

rudi vossaert - christine van den hoven,
    18-9-2010

veel beter dan de middelmaat ; gezellig ; vriendelijk onthaal ; overdekt zwembad ; ideaal om te ontstressen ; zeer goede keuken

kwaliteitshotel !!

Lieve en Karel,
    24-8-2009

Genoten van een gastronomisch weekend.Hotel heeft een prachtige ligging, heel rustgevend.Personeel is heel attent, ontspannen, goede sfeer.

De keuken is fantastisch.

Zwembad en sauna zijn prima.

De kamers zijn ruim en proper. De badkamer met bad en douche zijn luxe uitvoering.

Enige minpunt: laatste ontbijt verliep onbegrijpelijk chaotisch:geen koffiekoeken, geen gekookte eitjes, geen fruitsap ??? (dit was vorig ontbijt wel oke).Alles werd na enig wachten rechtgezet.

Prachtig hotel, met een formidabele keuken! Het personeel

kenneth,
    13-5-2008

Prachtig hotel, met een formidabele keuken! Het personeel is uitstekend! Dit is een aanrader voor iedereen die op zoek is naar rust, gastronomie, (eigenlijk alles)!