hotels in Dalat

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Dalat

Reviews over Dalat

• 8Henry07-08-2012

Even bijkomen

Het eerste wat er heerlijk was, was de temperatuur, 's avonds koelt het lekker af tot een graadje of 15~17, voor ons heerlijk, voor de Vietnamezen koud, er valt genoeg te zien (oa rondje langs het meer is wel leuk, tempels), de heenreis was minder omdat er een aardverschuiving was geweest en we er pas achter kwamen toen er er met onze neus bij stonden, dus de berg weer af en omrijden om er langs de andere kant weer op te gaan, kostte ons enkele uren extra, communicatie naar reizigers is daar nog ver te zoeken ( we reden in een Vietnamese taxibus)

Gereisd met vrienden in december 2007

• 8Jan-Nelwendels21-06-2012

Erg druk

Een drukke stad, waar heel veel te zien is natuurlijk ook een kleurrijke markt met heel veel vis en dat ruik je al van verre. Wat een enorm voordeel is dat Dalat op 1500 meter hoogte ligt, het heeft een aangename temperatuur en is niet zo snikkend heet als elders in Vietnam

Gereisd met vrienden in juli 2005

• 8LM2xinger12-05-2012

Mooi hier!

Midden in de stad is markt. Op de markt veel dagelijkse dingen. Tussen een heleboel bekende en onbekende soorten groenten, fruit en bloemen, vallen ons de keurig opgestapelde aardbeien op. Vlees en vis wordt verkocht in een overdekte hal. In de bovenstad is een goed restaurant: Restaurant de Famille Long Hoa, 6 Du'òng 3 Tháng 2. Soep met shrimps en champignons kost 60.000 dong, biefstuk met patat 120.000 dong, huisgemaakte aardbeienwijn -mmmm - 30.000 dong en bier 20.000 dong. Tegen betaling van € 9,-. Onze waardering: 8,5. Als we weer buiten komen is het donker. De markt is veranderd in een nachtmarkt. Het is een gezellige bijna feestelijke drukte. Er mag nu geen verkeer rijden. Op de grote trappen zitten veel mensen te eten.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in april 2012

• 8THEODORUS SLIJKERMAN13-09-2011

Leuke stad, netjes en schoon.

Was de eerste keer in Vietnam. Viel mij honderd procent mee.Perfekt van eten en drinken. Bijzonder vriendelijke mensen. Hardwerkend volkje!!!!!

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Zakelijk gereisd in augustus 2011

• 6Angélique01-06-2011

Niet echt mijn stad

Dalat is niet echt mijn stad, maar door de excursie die wij gedaan hebben buiten Dalat, was de tijd die wij er doorgebracht hebben, zeer geslaagd. Op het treinstation kun je met een boemeltreintje naar de flespagode. Dit is helemaal leuk. Ook zijn we naar de waterval geweest, ook een echte aanrader. Lekker eten kun je bij Restaurant La Poste.

• 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 7ejh17-05-2011

niet zoveel te beleven

Het is een leuke plaats voor 1 nachtje, maar daarna moet je weer verder gaan reizen. Je kunt wel een leuke treinreis maken, ca een half uurtje, maar de trein rijdt daar op bestelling, dus je hebt hem voor jezelf.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 6Jolanda29-07-2010

aardig

Dalat ligt redelijk ver van de kust em van Saigon, en met het verkeer in Vietnam een ware helle tocht. Leuk stadje erg Frans (gebouwen enzo) maar niet iets om speciaal heen te gaan. Dan zijn er mooiere dingen te zien in Vietnam.

• 5Cultuur
    • 6Omgeving

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Linda10-08-2009

mooi maar jammer van de regen

Heel erg verheugd op Dalat en toen regende het 2 dagen ( wat wil je ook in het regenseizoen). Het was een heerlijk koele lucht, schone stad, wat weinig restaurantjes en leuke tentjes, veel easyriders. Mountainbike tour naar Nha Trang geboekt via Crazy Gecko tours en een daghike!! Erg goed bevallen, goede organisatie.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Erik en Petra24-02-2009

leuke stad middenin de natuur

Dalat is een leuke stad met diverse bezienswaardigheden. Ook veel kitsch, bv valley of love. Zgn flower show is matig, crazy house prachtig. Maar ga vooral de natuur in. Canyoning moét je doen, oa abseilen ín een waterval. En ook hiken in de bergen is een must. Ook de avond markt is leuk, evenals de grote witte budha. Kortom: leuke stad met veel vietnamese toeristen. Tip: hotel Thien An....

• 5Cultuur

Gereisd met partner in februari 2009

• 7sandra05-08-2007

Een leuke stad, waar ze op het moment dat wij er waren druk bezig waren om de infrastructuur te verbeteren. Het is 's avonds voor vietnamese begrippen koud, maar wij vonden het een verademing dat het wat koeler was. Je hebt mogelijkheden om naar een soort van keukenhof te gaan, dit is echt de moeite waard, maar bij de meeste rondreizen zit deze er niet in, wij zijn er ook per ongeluk terechtgekomen

Gereisd in augustus 2007

10 van de 13 reviews gezien