Dalarna

We hebben een aantal aanbieders voor Dalarna voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Dalarna voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Dalarna

Aanrader, schoon en goed verzorgd hotel.

Camacho,
    5-10-2017

Mooi en schoon hotel. De hotelkamers zijn ruim van opzet. Voornamelijk gericht op wintersporters. Er staat bijvoorbeeld een droogkast. Erg handig voor onze handdoeken die nog nat waren van de vorige overnachting. Wij sliepen met drie personen op één kamer, wat prima past. Daarnaast is er een gezamenlijke woonkamer beschikbaar, met pool tafel en tv. Dit ben ik nog niet eerder tegen gekomen. Uitgebreide ontbijt mogelijkheden.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Centraal gelegen indrukwekkend gebouw.

Hans,
    26-9-2017

Goed, ouderwetse, sfeervolle en degelijke inrichting, fraai trappenhuis.

Ruime kamer eveneens sfeervol en degelijk ingericht.

Vriendelijk personeel.

Parkeren helaas niet bij de locatie zelf.

Stevig aan de prijs maar dat is ook Zweden!

Ontbijt had ik beter verwacht.

Gereisd alleenreizend in april 2016

Heerlijk!!

Arwen,
    9-1-2017

Wat een heerlijke plek! Steeds weer blij verrast: het eten, de omgeving, de liefde die de eigenaars voor het bedrijf hebben. In de winter met sneeuw het skigebied in de buurt op, of in de zomer aan het meer, ik kom hier graag. Sommige kamers kunnen nog een kleine upgrade gebruiken maar daar wordt hard aan gewerkt. De typisch Zweedse keuken is heerlijk op smaak met een mooie variatie in vlees, vis, vegetarisch. Er wordt ook goed rekening gehouden met allergieën voor bijvoorbeeld lactose en gluten. Fijn! Zodra je binnenstapt voel je je welkom in deze warme omgeving. Ik zou deze heerlijke plek aan iedereen aanraden!

Gereisd met vrienden in december 2016

Prima hotel

Rob van der Zee,
    17-8-2014

Hotel ligt op een mooie lokatie waar we vlakbij een kudde rendieren hebben gespot. Wij hadden een mooie kamer, goed eten en prima ontbijt. Tijdens onze rondreis door Zweden en Noorwegen waren wij hier half augustus 2014.

Gereisd met partner in augustus 2014

Beste hotel in Ludvika

Jaap,
    28-2-2013

In dit hotel is het prima toeven. Wel vroeg boeken, er kan maar zo een grote meeting zijn gepland door ABB. Het hotel heeft niet een al te sterke Wifi (wel gratis, vraag ernaar bij de receptie) parkeren kan bij de Hemkopf (supermarkt tot 22 uur open). Met name het restaurant is goed verzorgd. Aanrader is de black stone grill. Verder vriendelijke mensen, zoals overal in Zweden.

Gereisd zakelijk in januari 2013