Dalarna

We hebben een aantal aanbieders voor Dalarna voor je op een rij gezet:

hotels Dalarna

We hebben een aantal aanbieders voor Dalarna voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Dalarna

Vriendelijk sfeervol mooi gelegen hotel.

Arno Haartsen,
    31-7-2018

Sfeervol hotel met prachtig uitzicht op het water. Naast een hele mooie golfbaan waar je voor een goede prijs kunt spelen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel . Wij hebben er heerlijk gegeten. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2018

Gezellig "warm" hotel

Martha,
    4-9-2016

Gerenoveerde kamer. Het hotel is knus, gezellig aangekleed, leuke zithoekjes. Heel huiselijk en typisch Zweedse design inrichting. Prima WIFI.

Ontbijt was prima ondanks stroomstoring.

We moesten vroeg eten omdat restaurant gereserveerd was voor grote groep ouderen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Leuk hotel tijdens de rondreis

Jaap,
    20-6-2014

Het hotel is vrij afgelegen boven op een berg met uitzicht op het Siljanmeer. De kamer was ruim en badkamer was ook lekker ruim. Wij hadden onderweg naar het hotel al gedineerd, dus dat kan ik niet beoordelen, maar het ontbijt was echt Zweeds gewoon goed. Het internet was ook uitstekend

Gereisd met partner in juni 2014

Stukje paradijs !

Fam. Standaar,
    20-8-2013

Wij waren al bekend met dit hotel in het winter seizoen, dit jaar voor het eerst in de zomer vakantie op bezoek geweest bij Hetty en Rene. Het maakt dus niet uit wanneer je gaat het is er gewoon ALTIJD PRACHTIG !!

Zeer mooie omgeving, rustgevend. Prima kok, heerlijk eten. :-)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

prachtig uitzicht vanuit restaurant op de rivier

remar,
    29-5-2013

De huidige eigenaars hebben dit hotel/restaurant in 2009 overgenomen, heb ik begrepen, en veel opknapwerk verricht ten aanzien van de kamers, inrichting en eten. Wij hebben genoten van het heerlijke eten, mooie schone kamers met goede bedden en het fantastische uitzicht over de rivier vanuit het restaurant voor een goede prijs!

Gereisd met partner in mei 2013