hotels Dahab

We hebben een aantal aanbieders voor Dahab voor je op een rij gezet:

Weer & Klimaat Dahab

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)20°21°24°27°31°33°33°34°31°28°26°22°
Min. temp. (℃)12°16°20°23°24°24°22°18°14°10°
Dagen regen000000000000

Reviews over Dahab

• 9Carolien Schipper20-04-2019

Heerlijk relaxte plaats

Heel anders als andere plaatsen in Egypte. Relaxte sfeer. Traditioneel en modern gaan hier heel goed samen.

maart 2019

• 9Inez Janssens16-08-2018

Gastvrij, veilig en veelzijdig

In Dahab heb ik alleen maar goeds meegemaakt samen met mijn dochter van 22 jaar. Het eiland is enorm veelzijdig en ideaal om met de fiets te ontdekken of over de boulevard naar de horeca of strand te gaan. De taxi is iets duurder geworden, omdat de gasprijs in een paar maanden verachtvoudigd is door de overheid . I.p v. 1,- euro betaal je nu omgerekend 2,50 euro voor een rit van 10 minuten. Nog steeds voor onze begrippen erg goedkoop. Voor ons was de Bedouin lodge een centraal punt voor excursies en betrouwbare prijzen , gelegen op een rustig gedeelte van de boulevard, met een eigen duikschool en restaurant vlak aan de zee, met in de avond een sfeervol uitzicht op de lichtjes van Saoedi Arabie aan de overkant . Ook Moonhouse was een voorkeurplek. Een kleine strandhut. De sfeer in Dahab is ontspannen, 'no problem ' zijn de veel gezegde woorden van de locals en restauranthouders. Je voelt je welkom op Dahab.

• 9Uitgaanslevenn
    • 7Zorg voor natuur

juli 2018

• 8Nienke30-04-2018

Leuk!

Mooie accommodatie. Mooi strand, geen vuil. Goed weer: +/- 30 graden in april. Leuk dorpje. Perfect voor de beginnende windsurfer ook.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in april 2018

• 8Marselina15-11-2015

Na 40 jaar eindelijk Dahab ontdekken

Waar ik van te kijken stond is dat Dahab zo enorm is getroffen door de crisis van de afgelopen jaren. Heel veel restaurants stonden leeg en ook hotels waren verlaten, maar het kleine centrum van Dahab bruist gelukkig en dat was een verademing. Het personeel in de restaurants was heel vriendelijk en behulpzaam. Het is verder een unieke snorkel locatie en daar geniet een ieder van. Zoveel schitterende vissen en koraal gezien. Echt om nooit meer te vergeten. Verder natuurlijk Mount Sinai beklommen in de nacht om de spectaculaire zonsopkomst te kunnen meemaken als de ruige bergen om de top heen roestbruin en okergeel kleuren. Een excursie om nooit meer te vergeten. Ook was een bezoek aan de witte en rode canyon een wandeling meer dan waard. Top! Zoek je een vakantieplaats waar nog echte reizigers komen en waar haast geen tourbussen zijn ga dan naar Dahab en geniet van de schitterende omgeving met zijn hoge bergen die tot aan de zee komen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 10Zorg voor natuur

Alleen gereisd in september 2015

• 9smarcel31-10-2015

heerlijke ontspannen sfeer

een verborgen parel, wars van toerisme

• 7Stranden

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9frank 24-04-2015

Dahab, beste dorpje aan de rode zee

voor de 25 e keer naar Dahab. ik denk dat het veilig is om hier naar toe te gaan. De problemen zijn in het noorden van de sinai wat 300 km verder is. De kans om betrokken te raken bij teroristische problemen is verwaarloosbaar klein, gevaarlijker is het verkeer in Egypte, 5x meer doden verhoudingsgewijs met NL. Daarom gaan we alleen met veilige taxi. Als de bestuurder gevaarlijk rijdt stappen we onmiddelijk weer uit. En fooiyje als hij goed rijd. ook gedoken in Dahab, daar al meer dan 500 !! duiken gemaakt dus ik weet waar ik over praat. Duiken is niet duur in Dahab.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in april 2015

• 9Kristel16-03-2015

Toerisme en cultuur gaan heel goed samen in Dahab

Mooi klein stadje met veel toeristen, maar mensen weten hun diensten of producten op een leuke manier aan de man te brengen is opdringerig. Op de boulevard vind je alles wat je zoekt als toerist. Net daarbuiten vind je alles wat je zoekt als cultuurliefhebber.

oktober 2014

• 9Agata10-12-2014

Spokojne ciche miejsce

Dobre miejsce na odpoczynek, spokojnie ale pięknie

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in november 2014

• 10Chris07-12-2014

Great diving, terrible accommodation

Go diving, but stay away from Bishbishi hostel.

• 3Uitgaanslevenn
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2011

• 10M. Weerdenburg05-12-2014

Ik ben verkocht!

Je moet erheen gaan om de sfeer te ervaren. De kans is groot dat je terug blijft komen!

• 10Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2014