Girne (Kyrenia)

We hebben een aantal aanbieders voor Girne (Kyrenia) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Girne (Kyrenia) voor je op een rij gezet:

Stip Reizen

Reviews over Girne (Kyrenia)

Prima all inn, vriendelijk personeel

Barman,
    28-11-2017

Good barman Nuwan, heerlijke cocktails, eten ruim voldoende en afwisselend. Mooi zwembad, ligstoelen en gratis handdoeken.

Gereisd met partner in september 2017

Prima hotel met wat eigenaardigheden

Martien en Magda,
    29-9-2017

Kamers goed Eten vooral vaak koud wel goed van smaak All inclusive zonder bandje waardoor je steeds je kamernummers op moest geven Laatste dag na de lunch geen recht meer hebben op eten of drinken

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk hotel, schoon, vriendelijk personeel

Gitta,
    4-8-2017

Mooi goed verzorgd hotel maar ligt wel wat afgelegen. Direct aan zee en verspreid meer dan genoeg ligbedden. De drukte in het hotel merk je daardoor niet. In de omgeving is niet veel te doen en 's avonds in het hotel weinig vermaak. Drie keer per dag is er een gratis shuttle service naar het stadje Kyrenia.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super hotel, maar omgeving viel tegen

Ilona,
    30-7-2017

Super hotel! Mooie en schone kamers. Airco werkt super en badkamer is schoon. Zwembad prima en genoeg bedjes en parasols. Ontbijt a la carte, genoeg keus en heerlijk eten. Ook diner is een aanrader. Met zonsondergang genieten van een heerlijk diner. Eten is echt van kwaliteit en er is genoeg keus. Personeel aardig en helpen je overal bij. Service super.

Hotel ligt op een heuvel. Zeker half uur lopen naar "stad". Heen gaat prima, maar terug... Een aanrader is om een auto te huren. Stad goed te bereiken, haven, hoofdstad en strand (Escape Beach is erg mooi).

Toeristische attracties vielen erg tegen. Alles flink vervallen en weinig te beleven. Ook in Kyrenia geen bruisend leven. Haven is leuk, maar voor 1 avondje. Daarna heb je het wel gezien. Nicosia erg vervallen en ook weinig te zien. 1 dagje meer dan genoeg!

Hotel dus super, echt een aanrader maar wel als je voor zon/zee/relaxen gaat want verder is er weinig te beleven.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig hotel!

D. Van Unen,
    3-7-2017

Geweldig hotel! Super personeel, vooral mustafa van de receptie, niks is te gek! Heerlijk zwembad en heerlijk eten. Wij waren er 8 dagen en het was super! Geen standaard hotel maar leuke appartementen.

Gereisd met vrienden in juni 2017