Girne (Kyrenia)

We hebben een aantal aanbieders voor Girne (Kyrenia) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Girne (Kyrenia) voor je op een rij gezet:

Stip Reizen

Reviews over Girne (Kyrenia)

Prima hotel voor dit geld

Geertje Rasing,
    29-5-2015

Het hotel is netjes en ligt op een prima locatie. Met 15 minuten sta je in de stad. Bij het hotel zonnebedjes genoeg bij de zee en zwembad, daarnaast een prima lunchkaart.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Heerlijke vakantie gehad!

SVW,
    2-9-2014

Na heel veel slechte recensies voor ons vertrek, is het wel tijd dat er nu een goede recensie bij komt!

Voor de prijs die we hebben betaald zijn we absoluut niet teleurgesteld. Het hotel is schoon, het personeel is vriendelijk, op de kamer vindt je alles wat je nodig hebt, elke dag wordt de kamer rechtgetrokken en worden vieze handdoeken vervangen. Er is niks gelogen over het uitzicht en het weer.

We sjokten elke dag na het ontbijt lekker naar het strand en einde van de middag lekker terug naar het zwembad. De hele dag door kon je lekkere burgers, salades, wraps en drankjes bestellen voor weinig!

Gereisd met partner in augustus 2014

Beter dan verwacht

Petra de Jager,
    23-4-2014

Op dit moment zit ik met twee pubers in het hotel. Vooraf alle miserabele reviews gelezen en met wat tegenstrijdige gevoelens hier naartoe gevlogen. Naast alle enen en tweeën nu een positieve beoordeling. We zijn prima ontvangen, iedereen hielp op elke vraag en was even vriendelijk. De kamers zijn op orde. Gisteren was er geen stroom en er kwam meteen hulp. Toen het niet mocht baten kregen we een andere kamer. Wellicht is dat in het hoogseizoen minder haalbaar. De eerste badkamer had een slechte douchstraal. De douche is niet luxe, maar okee. De tweede badkamer had een prima straal met veel druk, maar helaas ook weglekkend water uit de douchebak. Eigenlijk is dat het enige mankement. Overal wordt hard gewerkt om eea op orde te maken voor het zomerseizoen. Het wordt prachtig en is nu al mooier dan op de foto's. Prima ligging, en onverwacht veel buitenvariaties om te genieten. Daarbij ook douches, wc's etc. Zon in april op het zwembad tot 3 uur. Buiten aan de weg vervoer per dolmus.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

Heerlijke vakantie!

leentje,
    12-12-2013

In mei zijn wij met onze 2 kinderen naar Hotel Ada Beach geweest. Wij hebben het daar heerlijk gehad. De temperaturen waren iedere dag rond de 25 graden. Wat wij heerlijk vonden was 'ons' privé strand en de prachtige heldere zee. We hebben elke dag gezwommen en prachtige tropische vissen gezien. De kamers zijn gezien de prijs prima, daar hebben we dan ook geen klachten over. Het eten is simpel, maar van goede kwaliteit. De je hebt veel leuke accomodaties rondom het hotel, maar daar moet je wel eventjes voor reizen, maar de taxi (dolmous* ofzoiets), is ook een hele leuke ervaring. Kortom een top vakantie!!!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

Geweldig!! Echt een aanrader!

R Maresch,
    12-11-2013

We hebben echt een geweldige vakantie gehad hier! We zaten in een van de nieuwere kamers, waardoor alles lekker schoon en fris was. We konden recht vanuit de kamer het strand oplopen, waar meer dan genoeg bedjes en parasols stonden. Een heerlijke zee, waar je goed en nog tot ver kon staan. Ook het zwembad was super, in tegenstelling tot andere recensies hadden wij helemaal geen last van koud water, het was super.

Het eten bij het hotel is ook prima, en 's avonds aan het gezellige haventje van Kyrenia (vooral Harbour Cafe is een aanrader) was het ook heel gezellig en relaxt. Het is niet duur in Kyrenia, voor weinig geld kan je er ontzettend lekker eten. Ook is Kyrenia nog niet overgoten door toerisme, waardoor het er erg leuk is! Geen massa's Nederlanders, heerlijk! Met de dolmus werkt perferct!

Ook een jeepsafari (te boeken bij touroperator) bij de 2 Britten is aan te raden! Ze nemen je hoog de bergen in, en langs allerlei leuke, interessante en mooie plekken.

Echt een aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2013