Girne (Kyrenia)

We hebben een aantal aanbieders voor Girne (Kyrenia) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Girne (Kyrenia) voor je op een rij gezet:

Stip Reizen

Reviews over Girne (Kyrenia)

geweldig

Ingrid Corten,
    1-12-2018

Het was in oktober de 10 de keer dat we naar Kyrenia geweest zijn en de 9 de keer in hotel Oscar Resort.Op 20 minuutjes wandelen kom je in de prachtige haven met kasteel dat te bezichtigen is .Er is ook vanuit het hotel de mogelijkheid om met een gratis treintje naar de haven te gaan .Aan de haven heb je heel veer restaurents ,daar kan je echt goedkoop en zeer lekker eten.Wij gaan in april terug naar kyrenia en zeker terug naar hotel Oscar resort.Het hotel heeft zeer ruime aangename kamers .Je kan verblijf met ontbijt boeken maar half pension is ook mogelijk.Het personeel is er heel vriendelijk en behulpzaam ,ze helpen je onmiddelijk met een glimlach.Het hotel heeft 3 grote zwembaden en voldoende zonnebedden voor iedereen .Voor ons zeker in de toekomst Cyprus Kyrenia Hotel Oscar Resort.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Twee perfecte accommodaties.

Bart van Geffen,
    15-5-2018

Golden Beach en The Ship Inn zijn beiden van goede kwaliteit wat slapen en eten betreft. Golden Beach is veel groter maar wel goed er zijn ook winkels in het complex. We hebben geen negatieve zaken gehad alles was keurig geregeld.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeker de moeite waard!

Daniëlle,
    18-1-2018

Boek de 5* suites, deze zijn erg ruim opgezet. Hotel ligt vrij ver van de stad af, 30 minuten lopen. Taxi kost ongeveer 5 euro per rit. Ontbijt is erg goed, het avondeten duur en niet zo goed als in de stad.

Gereisd met vrienden in oktober 2017
    Salih, Gn manager, 7-7-2018

Dear Our Guests, Thank you very much for your comments about our Hotel. Your inbformation ohas been noted and we start to supply 20% Off from all food and baverage products. We are all looking forward to serve you again soon at our hotel Best Regards

Prima all inn, vriendelijk personeel

Barman,
    28-11-2017

Good barman Nuwan, heerlijke cocktails, eten ruim voldoende en afwisselend. Mooi zwembad, ligstoelen en gratis handdoeken.

Gereisd met partner in september 2017

Misschien ooit

Jaap boszhard,
    6-10-2017

Mooi hotel, goede service alleen strand stelde niet veel voor en geen geweldige omgeving

Gereisd met partner in september 2015