Girne (Kyrenia)

We hebben een aantal aanbieders voor Girne (Kyrenia) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Girne (Kyrenia) voor je op een rij gezet:

Stip Reizen

Reviews over Girne (Kyrenia)

Prima all inn, vriendelijk personeel

Barman,
    28-11-2017

Good barman Nuwan, heerlijke cocktails, eten ruim voldoende en afwisselend. Mooi zwembad, ligstoelen en gratis handdoeken.

Gereisd met partner in september 2017

Prima hotel met wat eigenaardigheden

Martien en Magda,
    29-9-2017

Kamers goed Eten vooral vaak koud wel goed van smaak All inclusive zonder bandje waardoor je steeds je kamernummers op moest geven Laatste dag na de lunch geen recht meer hebben op eten of drinken

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk hotel, schoon, vriendelijk personeel

Gitta,
    4-8-2017

Mooi goed verzorgd hotel maar ligt wel wat afgelegen. Direct aan zee en verspreid meer dan genoeg ligbedden. De drukte in het hotel merk je daardoor niet. In de omgeving is niet veel te doen en 's avonds in het hotel weinig vermaak. Drie keer per dag is er een gratis shuttle service naar het stadje Kyrenia.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Goede accomodatie voor groep of gezin

Anitra,
    26-3-2017

Het was een keurig complex en het eten was heel goed en gevarieerd. Ik las dat veel mensen problemen hadden met het all inclusive gebeuren, maar dat hebben wij niet zo ervaren. Je zei gewoon welk kamernummer je had en dan was het goed. Er is s'avonds geen vertier in het hotel, dus je moet jezelf kunnen vermaken. Er is wel een pub, maar wij waren meestal de enige die er waren. Het is heerlijk om overdag op de pier op een bedje te liggen met uitzicht op zee. Vanaf de pier kun je ook heel makkelijk met een trappetje het water in. Ik zou dit complex niet aanraden als je als stel op vakantie gaat. Dan is het gezelliger om elke avond in Kyrenia te eten. Maar met gezin of groep is het een aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Gezellig maar niet meer voor ons

Michk,
    22-9-2016

Wij zijn een jong koppel die op een vakantie wouden met veel excursies en veel activiteiten. De ligging vonden wij echt slecht, we lagen wel 2-3km van het stadje maar in het stadje zelf kon je niet veel doen. Je kon overdag met de shuttle bus erna toe gaan en wat gaan bezichtigen. Je hebt er de mooie prachtige oude haven met restaurantjes en 2 winkelstraten. Op 1 dag tijd heb je alles gezien en 's avonds was er geen uitgaansbuurt of nergens waar je na toe kon gaan. Het was een hele rustige streek. Een echte zon,zee, strand vakantie voor de liefhebbers. Voor de kids proberen ze wel moeite te doen, mini dagdisco 's avonds, het hotel langs ons heeft glijbanen waar je naartoe kan gaan. Het hotel zelf is uitstekend! Mooie verzorgde kamers, verzorgd zwembad, aangenaam en dicht bij het strand! Het personeel (de jobstudenten) waren heel vriendelijk en behulpzaam. De vaste medewerkers spraken slecht Engels. Het eten vonden wij minder.. Het eten werd bewaard in een warmhoudbewaarder van inox. Jammer genoeg werd het te snel koud en hadden wij regelmatig echt koud eten! De smaak van het eten was niet naar ons goesting. Ook veel kip en lam. De soep was elke dag iets anders en heerlijkk!! Je moest op het tijdstip gaan voor te eten dus bv: half 8, dan had je wel lauw eten.

Gereisd met partner in augustus 2016