Girne (Kyrenia)

We hebben een aantal aanbieders voor Girne (Kyrenia) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Girne (Kyrenia) voor je op een rij gezet:

Stip Reizen

Reviews over Girne (Kyrenia)

geweldig

Ingrid Corten,
    1-12-2018

Het was in oktober de 10 de keer dat we naar Kyrenia geweest zijn en de 9 de keer in hotel Oscar Resort.Op 20 minuutjes wandelen kom je in de prachtige haven met kasteel dat te bezichtigen is .Er is ook vanuit het hotel de mogelijkheid om met een gratis treintje naar de haven te gaan .Aan de haven heb je heel veer restaurents ,daar kan je echt goedkoop en zeer lekker eten.Wij gaan in april terug naar kyrenia en zeker terug naar hotel Oscar resort.Het hotel heeft zeer ruime aangename kamers .Je kan verblijf met ontbijt boeken maar half pension is ook mogelijk.Het personeel is er heel vriendelijk en behulpzaam ,ze helpen je onmiddelijk met een glimlach.Het hotel heeft 3 grote zwembaden en voldoende zonnebedden voor iedereen .Voor ons zeker in de toekomst Cyprus Kyrenia Hotel Oscar Resort.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeker de moeite waard!

Daniëlle,
    18-1-2018

Boek de 5* suites, deze zijn erg ruim opgezet. Hotel ligt vrij ver van de stad af, 30 minuten lopen. Taxi kost ongeveer 5 euro per rit. Ontbijt is erg goed, het avondeten duur en niet zo goed als in de stad.

Gereisd met vrienden in oktober 2017
    Salih, Gn manager, 7-7-2018

Dear Our Guests, Thank you very much for your comments about our Hotel. Your inbformation ohas been noted and we start to supply 20% Off from all food and baverage products. We are all looking forward to serve you again soon at our hotel Best Regards

Misschien ooit

Jaap boszhard,
    6-10-2017

Mooi hotel, goede service alleen strand stelde niet veel voor en geen geweldige omgeving

Gereisd met partner in september 2015

Hotel is schoon, eten goed, mooie kamer in blok b

Conny,
    29-9-2017

In de avond niets te beleven, bar om 23:00 uur dicht. Badlakens voor strand met borg van 10€ maar bij vertrek krijg je dat bedrag (20€ voor ons) niet terug! Oneerlijk! In restaurant vragen om een drankje want de ober komt dat niet uitzichzelf opnemen(?) Kamer was groot en schoon, mooi terras om te zonnen en eigen strandje met ligbedden.

Gereisd met partner in augustus 2017
    Salih, Gn manager, 7-7-2018

Dear Our Guests, Thank you for your comments about Oscar Resort Hotel. We would like to announce that we start giving 20% Off from all food & baverage produs and we start to not take deposit for beach/pool towels We are all looking forward to serve you again soon at Oscar Resort Hotel

Mooi groot resort

Robert Frenken,
    7-8-2017

Wat wij goed vonden was de kamer, soort familiekamer met uitzicht op de poolbeach. Meerdere zwembaden en er was altijd plaats aan het zwembad, ongeacht wanneer je kwam. Verder heel vriendelijk personeel.

Wat wij minder goed vonden was dat het resort hier en daar wat achterstallig onderhoud heeft. Als men dat aanpast is het een geweldige plaats om te zijn. Het ligt een beetje in een soort van sloppen/krottenwijk en afstand tot winkels is iets te ver.

Gereisd met partner in juni 2017
    Salih, Gn manager, 8-8-2017

Dear Our Guests, Thank you very much for your review to Oscar Resort Hotel. We are pleased to hear that you had a nice and comfortable holiday during your stay. All staff and the management we are looking forward to serve you on your next visit Kyrenia.