We hebben een aantal aanbieders voor Cursdorf voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Cursdorf voor je op een rij gezet:

Reviews over Cursdorf

Goed voor een korte vakantie

W Zuiderwijk,
    14-8-2017

Eenvoudig hotel voor een prima prijs. Op aankomstdag vast menu, andere dagen keuze uit 2 hoofdgerechten. Eenvoudige maar smakelijke maaltijden. Bij ons arrangement zat een drankbon van 25 euro. Het arrangement had halfpension plus, dwz eenvoudige lunch en 's middags koffie met cake. Mooie sauna, die 3 x per week wordt aangezet (tussen 17 en 21 uur, ongelukkige tijd gezien dinertijd van 18 tot 20 uur). Sauna wordt op wens ook op andere dagen aangezet, maar dan a 7,50 euro pp (4 personen). Let op: geen wifi (beschikbaar voor 4,95 per dag). Aardige medewerkers. Ouder publiek, niet echt geschikt voor kinderen.

Cursdorf ligt centraal in Thuringerwoud. Mooi gebied, prima voor wandelen (goed bewegwijzerd) en autotouren (bv naar interessante steden als Schmalkalden, Eisenach, Gotha, Weimar, Erfurt, Coburg maar ook naar Bamberg). Volop musea etc.

Gereisd met partner in augustus 2017