Trinidad

We hebben een aantal aanbieders voor Trinidad voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Trinidad voor je op een rij gezet:

Reviews over Trinidad

Bungalowcomplex met zwembad net buiten Trinidad

Toon,
    2-10-2013

Net buiten Trinidad gelegen complex van stacaravans in de vorm van bungalows. Zijn nog redelijk nieuw. Een grote ruimte waar gegeten kan worden en waar ook een kort avondprogramma is. Klein winkeltje en mooi zwembadcomplex met bar. Helaas irritante discjockey die meent leuk te zijn en harde muziek draait. Vies zwemwater. Voor het overige toch redelijk netjes.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Een rustige omgeving

Adriaan,
    24-1-2013

Bungalows in een rustige omgeving buiten trinidad. Neem een taxi naar trinidad dit is goed te doen.

Boerderijachtige sfeer met een mooi zwembad.

Vriendelijk personeel. Goede uitvalsbasis.

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

mooie grote bungalows

mattanja,
    26-8-2011

Ruime schone bungalows. Het ligt iets van Trinidad af, maar met een taxi goed te bereiken. Mooi zwembad en goed ontbijt

Gereisd met vrienden in juli 2011

een mooie plek

roel en ans koedam,
    13-12-2009

Wij hebben hier een nacht verbleven in een bungalow. Kamer was goed met een leuk plekje om buiten te zitten en een koelkast. Het water van de douche was erg minimaal.

Het geheel gelegen in een parkachtig geheel. Het zwembad was goed. Het ontbijt was niet erg uitgebreid maar goed te doen.

Net buiten Trinidad gelegen zodat je erg rustig ligt en toch niet ver van Trinidad.

We hebben hier 's-avonds ook gegeten. Keuze uit verschillende maaltijden. Volgens Cubaanse begrippen goed.

Gereisd met partner in december 2009

bungalow buiten de stad

guido ,
    29-5-2009

Nette bungalows buiten Trinidad ( te ver om te lopen ). Tijdens ons bezoek was er tot twee keer toe geen water. Op het terrein lopen veel honden, ook bij het ontbijt in het ( open ) restaurant.

Leuk zwembad erbij om te ontspannen. Trinidad is erg mooi en leuk. Wij hebben bij Topes de Collantes een wandeling gemaakt van 2 uur naar de watervallen; zeker de moeite waard. Let op dat het water bruin is!

Gereisd met vrienden in mei 2009