Trinidad

Reviews over Trinidad

Een fantastisch hotel

Brigitte,
    20-5-2018

Het was fantastisch . De kamers zijn keurig en ruim . Het hele hotel doet tropisch aan en is erg gezellig . Een goed ontbijt en ook de lunch en avondeten . Je kon verse vis en kip op de plaat laten bakken .en tussendoorvkon je 24 uur snacks nemen zoals pizza hotdog .

En het strand was prachtig , ook een beachbar wat bij all inclusive hoort .

Het strand is fantastisch . Mooier dan op Cayo santa Maria in het moorden . Er is veel te doen in de buurt dus blijf langer dan 2 nachten .

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

zeer goed volgend jaar weer ;

Sarlee,
    12-2-2017

Ik snap de kritiek niet .Wij zijn er 21 dagen geweest . dat in Cuba soms water E D. uitvallen is normaal . Badkamer mag worden opgeknapt .

Het eten was ZEER uitgebreid . 4 koks die instant pastas vlees vis en deserts klaarmaakten . het eten was ook in de andere goed . personeel zeer vriendelijk en behulpzaam en eerlijk .Stand mooi en groot .

tot volgend jaar

Gereisd met partner in januari 2017

fantastisch

jeroen nab,
    28-9-2015

Zeer goed hotel waar eigenlijk niets op aan te merken is. Bij enkele klagers vraag ik mij af waarom ze uberhaubt naar cuba zijn gereist, had dan gewoon in varadero gebleven! In trinidad voel je nog de echte sfeer van het land zonder echt toeristisch te worden. En ja daar hoort ook de armoede bij.

Prima bediening, mooie kamers, zeer goed ontbijt en prettige sfeer. Auto kon ik dankzij behulpzame portier die iemand anders ergens anders heen verwees kwijt tot op 5 meter van de voordeur.

Gereisd met vrienden in september 2015

Tophotel

yvonnevb1,
    5-8-2014

Hotel Iberostar Grand Hotel Trinidad, in Trinidad (Cuba) hebben wij als een zeer goed hotel ervaren. De kamers waren uitstekend en van alle gemakken voorzien. Het onbijtbuffet was goed verzorgd en het personeel overal zeer vriendelijk en behulpzaam. Er is gratis wifi maar enorm langzaam. Het enige minpuntje is dat er in die hitte geen zwembad is. Met een taxi zaten we in 10min op het strand (naast het Brisas Hotel) waar we ook een bedje konden huren. Trinidad zelf is leuk maar heel klein. En er is niet heel veel te doen in de omgeving. Wij waren hier drie nachten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Heerlijk hotel

michelle,
    20-11-2013

Erg vriendelijk ontvangst bij de receptie, welkomstdrankje was een beetje ongemakkelijk daar aan de balie. Prachtige lobby. Grote kamer met twee tweepersoonsbedden 1.40 m, jammer dat het balkon uitzicht had op een muur. Hierdoor wel een hele rustige nacht gehad. Kamer van alle gemakken voorzien, ook bv paraplu, badjas, pantoffels en ijsklontjes.

Heerlijk ontbijt, vergezeld door live pianomuziek. Gratis internet op twee computers in de speelkamer. Mooi gelegen aan een plein. Enige minpunt is dat je in het hotel geheel van de buitenwereld voelt afgesloten en weinig van het Cubaanse leven meekrijgt.

Gereisd met partner in november 2013