Trinidad

Reviews over Trinidad

fantastisch

jeroen nab,
    28-9-2015

Zeer goed hotel waar eigenlijk niets op aan te merken is. Bij enkele klagers vraag ik mij af waarom ze uberhaubt naar cuba zijn gereist, had dan gewoon in varadero gebleven! In trinidad voel je nog de echte sfeer van het land zonder echt toeristisch te worden. En ja daar hoort ook de armoede bij.

Prima bediening, mooie kamers, zeer goed ontbijt en prettige sfeer. Auto kon ik dankzij behulpzame portier die iemand anders ergens anders heen verwees kwijt tot op 5 meter van de voordeur.

Gereisd met vrienden in september 2015

Tophotel

yvonnevb1,
    5-8-2014

Hotel Iberostar Grand Hotel Trinidad, in Trinidad (Cuba) hebben wij als een zeer goed hotel ervaren. De kamers waren uitstekend en van alle gemakken voorzien. Het onbijtbuffet was goed verzorgd en het personeel overal zeer vriendelijk en behulpzaam. Er is gratis wifi maar enorm langzaam. Het enige minpuntje is dat er in die hitte geen zwembad is. Met een taxi zaten we in 10min op het strand (naast het Brisas Hotel) waar we ook een bedje konden huren. Trinidad zelf is leuk maar heel klein. En er is niet heel veel te doen in de omgeving. Wij waren hier drie nachten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Heerlijk hotel

michelle,
    20-11-2013

Erg vriendelijk ontvangst bij de receptie, welkomstdrankje was een beetje ongemakkelijk daar aan de balie. Prachtige lobby. Grote kamer met twee tweepersoonsbedden 1.40 m, jammer dat het balkon uitzicht had op een muur. Hierdoor wel een hele rustige nacht gehad. Kamer van alle gemakken voorzien, ook bv paraplu, badjas, pantoffels en ijsklontjes.

Heerlijk ontbijt, vergezeld door live pianomuziek. Gratis internet op twee computers in de speelkamer. Mooi gelegen aan een plein. Enige minpunt is dat je in het hotel geheel van de buitenwereld voelt afgesloten en weinig van het Cubaanse leven meekrijgt.

Gereisd met partner in november 2013

Tophotel in Cubaans "Volendam"

reisfamilie,
    15-5-2013

Kamers zijn tip top in orde en het hotel zelf ook. Vragen ons af waarom zo'n mooi hotel in zo'n prut plaats ligt. Trinidad zelf is echt een overschat toeristisch oord. Slechts enkele straatjes in de historische kern zijn de moeite waard en de rest van de stad is armoede en puinhoop. De receptioniste gaf zelf al aan dat historisch Trinidad bezoeken circa 20 minuten in beslag neemt (de reisgidsen doen heel wat anders vermoeden!) Ontbijt was super en avondeten in restaurant voor Cubaanse begrippen zeer goed voor ons begrip normaal, wel erg duur !(28 CUC) Hotel is echt een aanrader voor wie van luxe houd en prettig als je er al een tijdje echt Cubaanse hotels op hebt zitten.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Zeer goed hotel in Trinidad.

Patrick Hermans,
    2-4-2013

Ter gelegenheid van onze rondreis door Cuba sliepen wij twee nachten in dit hotel . Het hotel ligt in het centrum en is volgens mij het beste wat er te vinden is in Trinidad. Kamers zijn meer dan behoorlijk, personeel heel vriendelijk en er is geen zwembad maar daarvoor bezoek je Trinidad niet. Het hotel heeft stijl en uitstraling en ligt aan een mooi pleintje. Ga trouwens niet op zoek naar een restaurant in de stad want volgens mij kan je geen beter vinden dan in het hotel zelf. De wagen kan je voor het hotel kwijt en wordt in de gaten gehouden door o.a. de portier. Samengevat, een zeer goed hotel wanneer je Trinidad bezoekt.

Gereisd met partner in maart 2013