Trinidad

Reviews over Trinidad

Een fantastisch hotel

Brigitte,
    20-5-2018

Het was fantastisch . De kamers zijn keurig en ruim . Het hele hotel doet tropisch aan en is erg gezellig . Een goed ontbijt en ook de lunch en avondeten . Je kon verse vis en kip op de plaat laten bakken .en tussendoorvkon je 24 uur snacks nemen zoals pizza hotdog .

En het strand was prachtig , ook een beachbar wat bij all inclusive hoort .

Het strand is fantastisch . Mooier dan op Cayo santa Maria in het moorden . Er is veel te doen in de buurt dus blijf langer dan 2 nachten .

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

zeer goed volgend jaar weer ;

Sarlee,
    12-2-2017

Ik snap de kritiek niet .Wij zijn er 21 dagen geweest . dat in Cuba soms water E D. uitvallen is normaal . Badkamer mag worden opgeknapt .

Het eten was ZEER uitgebreid . 4 koks die instant pastas vlees vis en deserts klaarmaakten . het eten was ook in de andere goed . personeel zeer vriendelijk en behulpzaam en eerlijk .Stand mooi en groot .

tot volgend jaar

Gereisd met partner in januari 2017

Heel apart

roetje1963,
    26-10-2013

Een andere wereld wat je weer met beide voetjes op de grond zet.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Heerlijk hotel!

Elvira,
    23-6-2013

All inclusive hotel (1 overnachting, ivm rondreis). Wat betreft de ligging; het ligt direct aan een heerlijk strand maar wel weer heel ver van het centrum van Trinidad af (ongeveer 15 km). Kamer is netjes en schoon met balkon, airco en gratis safe. Diner en ontbijtbuffet zijn goed. Zwembad is groot en er is een handdoekenservice. Goed hotel en we hadden wel langer willen blijven!

Gereisd met partner in juni 2013

kan er mee door

Stefanie,
    3-8-2012

Onze kamer was schoon met een mooi uitzicht op palmbomen en zee. Helaas soms geen (warm) water. Zwembad was niet zo fris maarja het was erg heet. Eten buffet ben je snel klaar mee. In restaurant is het wel goed??? mmar daar mag je met je all-incl maar 1x gratis eten... Mooi strand met voldoende bedjes. Prima om een dag of 3 -4 te zijn en naar Trinidad te gaan (11 km) maar daarna heb je het wel gezien. Voor kinderen is het er leuk. Mensen zijn wel zeer vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012