Trinidad

Reviews over Trinidad

Geweldige locatie

Romy,
    9-6-2016

Plus: locatie, uitzicht, prima bungalowtjes voor cubaanse standaarden, airco

Nadeel: zwembad met zeewater; eten matig en geen andere keuze (middle of nowhere)

We zijn wel maar 1 nachtje geweest, maar hadden liever nog een nachtje gehad zodat we wat tijd hadden om de baai te ontdekken.

Gereisd met partner in mei 2016

Aan zee gelegen hotelcomplex van bungalows

Toon,
    2-10-2013

Hotelcomplex bestaande uit bungalowtjes. Best nog goed onderhouden. Gelegen tussen Trinidad en Cienfuegos. Prachtig gelegen aan de zee en met mooi zwembad.

Eten in buffetvorm, niet zo uitgebreid, maar voldoende. Je bent gebonden aan het complex, kunt geen kant op, want de steden liggen op behoorlijke afstand.

Zeer groot probleem vormen de vele grote krabben die (vooral 's avonds en s' nachts over het complex wandelen. Honderden zijn het er en ze komen ook in je bungalow. Dus wie dat niet zo prettig vindt kan er beter niet naar toe gaan.

Weinig verbinding, geen wifi.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Afgelegen, maar wel aardig

Martin,
    21-5-2013

Club Amigo : All-Inclusive resort op een aantal kilometers van Trinidad. Bijgebouw heeft wel drie verdiepingen, maar geen lift. Eten redelijk goed voor Cuba-begrippen. Vlak bij het strand. Vriendelijk personeel. Best naar m'n zin gehad.

Gereisd met vrienden in mei 2013

OK by Cubaanse standaard

aeroconsultancy,
    19-3-2013

Dit is het hotel dat touroperators gebruikt voor hun rondreis "Cuba highlights" Als je hier alleen verblijft om de stad te bezoeken en op het strand te liggen dan is het ok. Ook het eten is voor Cubaanse standaard ok (lees: niet super maar ok) Zorg er wel voor dat je in een van de bij gebouwen komt en niet in het hoofdgebouw! Bijgebouw is nieuwer en heeft balkons. Het hoofdgebouw is aftands en daar wil je niet zitten.

Let op: ook al zit het vol met westerse klanten dit is niet een westers hotel. Je bent op Cuba en Cuba is een ontwikkelingsland.Onthoudt dit!

Gereisd met partner in maart 2013

Ligging was prachtig

Xandra,
    6-12-2011

Nette kamers. Mooi uiticht op het strand met palmbomen. Leuk voor een paar dagen als uitvalbasis om Trinidad te bezoeken. Taxi nodig om naar het centrum te komen. Mooi zwembad met voldoende ligbedden.

Gereisd met vrienden in januari 2008