Cradle Mountain

hotels in Cradle Mountain

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Cradle Mountain

Reviews over Cradle Mountain

• 9gertm01-04-2013

Geweldig voor wandelingen. Ga vooraf langs het informatiecentrum

• 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in december 2012

• 10Martin24-04-2011

Met stip op 1 in de Tasmanië-Top10

Wow, Cradle Mountain is écht zo mooi als iedereen zegt. Je moet wat geluk hebben met het weer, maar zelfs bij een beetje regen is het fantastisch en moet je vooral niet in je hotel of op de camping blijven. Op dag 1 hebben we een tocht van ca. 3 uur gelopen door het natte gras en over steile, niet onderhouden paden. Los van de bloedzuigers op onze benen (draag je broek dus in je sokken.. weten we nu) was het een erg spannende tocht. Door de bewolking lijkt het mos onder de bomen nóg groener en bijna sprookjesachtig. Op dag 2 scheen de zon en liepen we naar Marion's Lookout, ook 3 uur retour. Fantastische uitzichten over Cradle Mountain en de andere bergen en meren. Neem op de terugweg de route die linksaf gaat, dan hoef je niet dubbel te lopen en kom je iets dichterbij de shuttlebus opstapplaats uit. Fotomomenten genoeg dus neem de tijd!

• 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in februari 2011

• 9Jan-Joost de Weijer06-07-2005

prachtige camping midden in een national park. 's-Avonds ritselt het er van de wombats en de possums, die bijzonder brutaal zijn. Park fees zijn nodig, kunnen echter als een vakantiepas voor alle parken worden aangeschaft.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur