Reviews over Potrero

Waardige afsluiting van onze rondreis

Frank ,
    4-3-2014

Na een rondreis door Costa Rica wilde we nog een weekje bijkomen aan het strand.

Hiervoor hadden we Riu Guanacaste gekozen, qua ligging voor ons niet ideaal. We moesten hier een behoorlijk stuk voor rijden op de toch al slechte wegen van het binnenland, maar we hebben er wel een mooi week voor teruggekregen.

De gasten in het hotel bestaan voornamelijk uit Amerikanen en Canadezen (geen enkele Nederlander of Belg gehoord/gezien). Toen we met een aantal Amerikanen spraken verklaarde ze ons ook voor gek dat we hier vakantie gingen vieren. Blijkbaar kwamen de Amerikanen hier alleen voor het resort en niet voor dit prachtige land, maar goed.

Het hotel is zoals iedere RIU, eten in overvloed (uitstekende kwaliteit), drinken en alcohol in overvloed (inc. de cocktails).

De avond entertainment is ook prima in orde met soms best spectaculaire shows.

Ken je RIU al, dan zal deze accodomodatie je ook niet teleurstellen.

Gereisd met partner in mei 2012

Heerlijk Hotel

van der Valk,
    21-6-2013

Wij kwamen hier aan het einde van onze reis in Costa Rica aan en wat hebben we heerlijk genoten. Heerlijk eten, mooie zwembaden en mooie kamers. Voor ons wat dit een luxe eind van onze vakantie na alle lodges en kleine hotelletjes waar we onderweg op onze reis zijn geweest.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top locatie

FBCV,
    23-9-2012

Top hotel met super eten. Ligt redelijk afgelegen maar voor relaxen is het een lekker hotel om na een rondreis in Costa Rica te relaxen.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aangename vakantie

pierre,
    2-7-2012

Het hotel ligt op een prachtige locatie,recht in de natuur, inderdaad wel wat afgelegen maar dankzij de pendelbusjes en autoverhuur kan je makkelijk uitstappen maken naar oa Coco Beach. Dikke aanrader trouwens als je van surfen en leuke cocktailbarretjes houdt! Het eten in het hotel is lekker, elke avond kan je uitgebreid eten bij het buffet en zeker in de prachtige thema-restaurants. Ga zeker voor de sushi bij de japanner! Je moet wel tegen luidruchtige Amerikanen kunnen, maar gelukkig genoeg zijn de zwembaden groot genoeg zodat je altijd even kan vluchten naar een rustigere plaats. Wij waren er wel in oktober, sowieso wel kalme periode (regenseizoen). Voordeel is dat de natuur dan op zijn groenst is, echt mooi maar wel regelmatig buien en woeste zee. Gemiddelde temperatuur 25°. De service vonden wij op sommige vlakken wel minder, wij waren op huwelijksreis en hadden geen enkel van onze beloofde cadeaus (fles rum en fruit) gekregen. Kamers netjes en mooi ingericht. Leuke vakantie!

Gereisd met partner in oktober 2011

Zeer net hotel

Thea,
    18-4-2012

3 dagen in hotel verbleven na het maken van een rondreis. Hier konden we heerlijk bijkomen en hebben we genoten van de uitgebreide buffetten. Kamers netjes en schoon. Laatste dag zat het hotel volgeboekt en vonden we het overal te vol worden.

Gereisd met partner in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)