Reviews over Potrero

Voor ons de meest fantastische plek in Costa Rica

Arthur van de Ven,
    22-3-2011

Dit complex bestaat uit slechts 26 kamers, maar heeft de uitstaling van een groot resort. Heerlijk zwembad met bar, jacuzzi. In het zwembad zat je vaak maar alleen. Recht aan een privéstrand. Doordat het zo weinig kamers heeft, worden er geen bedden gereserveerd, want er zijn er toch genoeg.

Het open restaurant, kijkt prachtig uit over de mooie tuin en zee. Ze serveren er het ontbijt, lunch en diner. Allemaal a la carte. Echt relaxt. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.

We hebben een noordelijke rondresi door Costa Rica gemaakt, daarna Panama en het kanaal, met aansluitend een cruise Colombia, Aruba, Bonaire en Curacao. Allemaal met zeer goede hotels, maar deze sprong er (voor ons) echt uit. Dit was ook het eerste hotel waar ze met een echte welkomst cocktail kwamen. Als je wilde met alcohol.

Tussen 5 en 7 is het happy hour. 2 voor de prijs van 1. (Niet vergeten !)

Kortom: de absolute aanrader als je wilt relaxen. Niet geschikt voor kinderen.

Gereisd met partner in Wed Mar 09 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima strandhotel

Sietske,
    13-3-2009

Een prima strandhotel om lekker te relaxen. Het hotel ligt direct aan een rustig strand. Op het grasveld van het hotel zijn goede ligbedden met kussens aanwezig. Lunch en diner zijn a la carte en van prima kwaliteit. Het is zelfs mogelijk om een tafeltje direct aan het strand te krijgen, erg romantisch! De kamer is erg groot, maar bomvol muggen, een klamboe is geen overbodige luxe.

Gereisd met partner in maart 2009