Hotels Costa Rica

Reviews over accommodaties in Costa Rica

Schitterend

Kitty Scheer,
    25-3-2019

Via Riksja Travel krijg je een reis speciaal voor jouw wensen, er wordt goed geluisterd, je krijgt persoonlijk advies, wat fijn is; ze zijn telefonische goed bereikbaar. Onze reis was fantastisch, de accomodaties mooi gelegen en de excursies waren erg leuk. Wij hebben erg genoten en onze volgende reis boeken we zeker weer bij Riksja.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het eco park is een paradijsje!

Annette,
    10-1-2019

Hotel Vilas Rio Mar is een paradijs om te verblijven. In een prachtige grote tuin staan de huisjes waarin 4 hotelkamers zijn ondergebracht. Prachtige natuur rondom je verblijf. Op het park zelf zijn heel veel vogels te spotten. Veel meer dan ik op een vogel-excusie heb gezien:) Ook kleine dieren lopen vrijelijk rond in het park. We hadden totaal geen last van muggen. Heerlijk in de avond in een zomerjurkje en blote benen dineren in het uitstekende restaurant. De service van het personeel is top! Er zijn 2 mooie zwembaden aanwezig. De kamer is schoon en ruim. Een geweldig hotel om bv. na een rondreis tot rust te komen. Vanuit het hotel zijn er veel mogelijkheden tot uitstapjes en excursies. Een aanrader!!

Gereisd met partner in december 2018

Grandioze overnachting midden in natuur

Niki,
    1-12-2018

1 met de natuur in deze fantastische safari tenten. De luxe is er, een gewoon bed, prima douch en wc, door het dunnen tent doek toch dicht bij de natuur. Het uitzicht vanaf het " balkon" . van je tent is echt fantastisch. Overal tropische planten, tropische vogels en toekans. Gelegen aan een wilde rivier, en even verderop een waterval waar je kunt zwemmen. Ontbijt goed verzorgd en eigenaren ontzettend vriendelijk, Theo en Thea ook erg vriendelijk :) (de huis teckels)

Gereisd met vrienden in november 2017

Onvergetelijke mooie reis,met prachtige natuur,

Riek,
    1-12-2018

We zijn in San Jose, tortuguero ,Guanacasta, Monteverde, Puntarenas, Manual Antonio en Sante Elena geweest

Gereisd met vrienden in januari 2018

Fantastisch hotel gelegen aan prachtige beach

Tom Stichelbout,
    22-7-2018

uitstekend hotel met prachtige kamers met mooi zeezicht restaurant met uitgebreide keuzes vele mogelijkheden voor sport en uitstappen in de omgeving, ook op het resort mooie natuurwandelingen met mooie locaties en spotten van wildlife

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018