Reviews over Costa del Silencio

Men voelt er zich direct thuis.

P&L
    11-8-2018

Het is een aanrader voor wie van rust en lekker eten houdt.

Voordeel is dat men gans de dag door kan eten en drinken wat men wil, zowel a la carte als een dagschotel of gewoon iets kleins. Ook meenemen naar het appartement is mogelijk.

Menkijkt uit op de oceaan, zowel in het restaurant als op het terras als aan het zwembad.

De meeste gasten zijn nederlandssprekend.

De eigenaars zijn Vlamingen, alsook de keuken is typisch vlaams, met allerlei specialiteiten, en tal van verassingen.

Wie er eenmaal was komt er terug . Elke avond is er muziek ,en meestal met dansgelegenheid.

Moyaert
    21-5-2018

Ik ga er weinig over schrijven.... al wat ik weet dat ik heel regelmatig ga.... dus ik zou zeggen niet slecht hé....

Fantastisch zicht op oceaan vanuit een goed hotel

Wilma
    10-2-2018

Appartementkamers zijn goed, niet luxe maar wel schoon. Hotelcomplex is wat verouderd, maar personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Er wordt , na de overname, gewerkt aan allerlei verbeteteringen binnen en buiten. Buffetten werden uitgebreid en overzichtelijker opgesteld. We gaan dit jaar weer naar Alboradabeachclub want we zijn hier nog lang niet uitgekeken. Busvervoer op Tenerife is heel makkelijk te doen en niet duur. Bussen rijden over het hele eiland ; ook van en naar het vliegveld. Bushalte is voor het hotel !

Minpunt was de douche die in november weinig warm water gaf. Na klachten hierover werd er naar oplossingen gezocht.

Pluspunt is dat je dit hotel online kunt boeken, zonder tussenkomst van een reisbureau, en dat een verblijf hier NIET duur is in verhouding met hotels aan de andere kusten. Kortom een aanrader voor wie lekker in de zon wil liggen, van het uitzicht wil genieten, een frisse duik wil nemen en wil genieten van de Spaanse keuken en vele andere gerechten ! Adios !

het is een leuk aparthotel en netjes en heel goed

g,kluitmans
    8-1-2018

het zwembad het eten bediening ik kan niets slechs vertellen

Oud hotel maar een goede sfeer!!

Margriet Maas-Herstel
    1-12-2017

Het is een oud hotel met behoorlijk wat achterstallig onderhoud. Toch hebben wij het erg leuk gevonden

De sfeer is goed en het personeel is erg vriendelijk.