Sorteren

Reviews over accommodaties in Costa de Lisboa

Zeker voor herhaling vatbaar

Willemijn
    11-10-2018

Geweldig gezellige wijk met restaurants en barretjes op loopafstand.

Wij verbleven in chiado camoes appartments, midden op het uitgaansplein,

Geweldig mooi en luxe ingericht!

Wel loopt de metro onder het plein door en heb je smorgens vanaf zeven uur wat geluidsoverlast, maar daar hebben wij ons niet aan gestoord.

Gewoon een geweldig hotel voor een stedentrip

Maurice Verheijen
    10-10-2018

Mooi en goed hotel voor een stedentrip . Diverse eetgelegenheden op loopafstand en voor een betaalbare prijs en dicht bij de metro en openbaar vervoer

Buitengewoon aan te bevelen hotel en locatie/dorp.

Chris
    7-10-2018

Schitterend hotel en locatie, direct aan het mooie strand. Wij waren hier 12 nachten en hebben genoten van het weer, het zwembad, de plaats zelf en zeker van de gastvrijheid. Het ontbijt was zeer uitgebreid, er was zelfs champagne en zalm. Het diner was soms 4 gangen maar meestal buffetvorm. Heerlijk op het terras gegeten maar wij boften met het weer, rond de 30 graden in september! Medewerkers zeer vriendelijk m.n. Tim en Sandra van het restaurant zijn toppertjes maar dat gold eigenlijk voor iedereen van het personeel. Mooi zwembad met handdoekenservice, sportschool en spa in het hotel. Zeer ruime kamer met uitzicht op strand en zee. Airco werkte goed en dat was nodig met dit weer. 1 puntje van kritiek; meer variatie in het vlees, visaanbod bij het diner. Wij gaan niet vaak naar hetzelfde adres maar hier komen wij beslist nog eens terug.

Top vakantie in lissabon

Sylvia
    28-9-2018

Wat een mooi hotel met een goede service.

Waren erg vroeg bij t hotel en konden onze koffers achter laten die netjes in een kast werden werden opgeborgen met naam en kamernummers. De superior rooms waren mooi, met goede airco en koelkastje. Je ziet dat t hotel aan t vernieuwen is maar wel met details van vroeger. Beneden in de ontbijt een gezellige plek om te zitten en volop keus. Met verschillende bereidingen van ei, ham, kaas en verschillende jammetjes en honing en broodsoorten. Lekker bakje koffie of thee en vruchten sappen.

T hotel ligt midden van een hele gezellige straat met allerlei terrassen en s avonds volop levendigheid met eten en straat artiesten, ga ook lekker kleine straatjes in en elke keer zie je andere dingen,

Ideaal hotel voor een paar dagen lissabon en omgeving

Wat een geweldig hotel

Diana de Leeuw
    24-9-2018

Wat een fantastisch hotel. Hele vriendelijke ontvangst. Waren te vroeg, maar konden onze koffers veilig achterlaten. En er is een ruimte waar je je om kan kleden. Kamers waren perfect, ontbijt was goed en het hotel heeft een supergezellige ligging. Tot 11 uur ontbijten en pas om 12 uur uitchecken. Super! Na 12 uur kan je je koffer weer veilig achterlaten zodat je nog wat aan je dag hebt als je later vliegt. En natuurlijk weer de mogelijkheid om weer even te douchen. Taxi via het hotel geregeld om naar het vliegveld te gaan en er werd zelfs door een van de medewerkers naar buiten gelopen om te kijken of de taxi al was gearriveerd. Wat een service. Kan dit hotel iedereen aanraden.