hotels Costa de Lisboa

Reviews over accommodaties in Costa de Lisboa

Costa de Lisboa hartverwarmend. Topper.

Theodora,
    28-11-2018

Portugal heeft alles. Fijne cultuur Heerlijk klimaat. Uitstekende keuken. Goede vervoersmogelijkheden. Trein bus taxi metro. Portugezen zijn vriendelijk hulpvaardig en totaal niet opdringerig. Top!!

Voor herhaling vatbaar

Bakker,
    1-11-2018

Super vriendelijke mensen schoon en gezellig

SA Visser,
    16-10-2018

Fantastisch hotel. Prima kamers en bedden. Leuke kitchenette. Alle gemakken. Je kan er wat koken maar dat doe je niet in Lissabon. Geweldig dakterras met uitzicht over de stad. Wij zaten er laat nog met een wijntje. Schappelijke prijzen aldaar. Zwembadje is voor afkoeling en niet voor afstanden. Hotel heeft de beste plek in de stad, centraal gelegen. Wij hebben alles met de benenwagen gedaan. Ontbijten deden we aan de overkant vh plein. Daar zitten 2 bakkers! Verse jus, koffie, croissantjes , Nata. Etc. Wij zouden dit hotel weer kiezen.

Weng Tung,
    1-10-2018

Zeer schone en zeer ruime kamer.

Personeel zeer vriendelijk .

Dichtbij het strand.

Minpunt we wilden de handdoeken hergebruiken,maar we kregen iedere dag nieuwe.

Leuk hotel metro was aan de overkant

Rianne,
    24-9-2018

Goed hotel alleen jammer dat rondom het hotel weinig restaurants waren