Costa Caparica

hotels in Costa Caparica

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Costa Caparica

Reviews over Costa Caparica

• 9Janneke v B12-01-2017

Heerlijk!

Een erg mooi lang uitgerekt strand met veel leuke en gezellige barretjes en cafeetjes erlangs waar je ook nog eens een lekkere betaalbare lunch kunt eten. Verder een leuk rustig plaatsje met een heleboel restaurants, een aanrader de sushi restaurantjes voor slecht 11 euro kun je hier onbeperkt de heerlijkste sushi eten. Ook s'avonds is hier genoeg te doen de barretjes en vele ijs zaken die hier liggen zijn bomvol erg gezellig! Lissabon is erg makkelijk te bereiken met de bus voor slecht 3,50 heb je een retourtje naar de hoofdstad, vanuit Lissabon kun je ook weer erg gemakkelijk reizen met de metro naar leuke steden in de buurt Cascais ook een echte aanrader om eens te bezoeken!.

• 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Ed Venekamp09-09-2014

gewoon goed

Wij zijn net een dag terug uit Lissabon. Wij zaten een week in hotel Costa da Caparica. Wij vonden het een prima hotel. Prima kamer met een geweldig uitzicht op zee!Uitstekend ontbijt en vriendelijk personeel. Een lekker zwembad en 100 mtr. lopen van het strand. Wij zijn een paar keer naar Lissabon geweest. Dat was met de bus prima te doen (ong. 25 min.) De plaats zelf stelt niet veel voor maar er zijn meer dan genoeg restaurantjes waar je s'avonds prima kunt eten! Kortom prima vakantie gehad!

• 5Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2014

• 2stefan kamphorst25-08-2014

Saaie plek. Niks te beleven

Als je alleen van zon en strand houdt dan is dit wel een leuke plek om naar toe te gaan. En als je niet van vis houd dan wordt het vaak Pizza,spaghetti,hamburger.

• 1Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 1Omgeving
    • 3Sfeer in stad
    • 2Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Roos Dewitte06-08-2014

Prima uitgangspunt voor bezoek aan Lissabon

Veel mooie wandelmogelijkheden langs het strand, langs het water en in de verkeersvrije straten. Het openbaar vervoer is prima geregeld en tipt op tijd - betrouwbaar dus. Het info-punt nabij het strand is prima bemand met behulpzaam en bekwaam personeel. Ze geven alle uitleg, bespreken de mogelijkheden, de daaraan verbonden kosten en overhandigen alle documentatie om de bezoeken te kunnen voorbereiden. Alles klopte. Bedankt.

• 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 6Ton04-07-2014

leuke badplaats aan de zee

Er liggen veel hotels met een mooi zandstrand. veel watersportmogelijkheden, vooral surfen. Op elk gedeelte van het strand beach guards aanwezig, wel nodig ivm stromingen. veel winkeltjes, eetgelegenheden, etc.

• 7Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 8Spkk09-05-2014

gezellige plaats

kleine supermarktjes, ook op even rijden een mega grote supermarkt. enekel leuke eettentjes aanwezig.

juli 2009

• 6bert brinkhof21-01-2014

niet Portugees meer.

Winkels in het dorp zijn niet meer van Portugezen. Veel dezelfde handel.

• 5Cultuur
    • 9Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

augustus 2013

• 8wil kemp11-10-2013

fijne plek

heerlijk met de stads bus naar lisboa fijne grote stad hebben wij 6 keer gedaan.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Stranden

Gereisd met partner in september 2013

• 7Sandra13-09-2013

Leuk badplaatsje maar geen Cascais!

Capuchos is een klein badplaatsje met een lange boulevaard en een klein centrum wat typisch erg touristisch is. Het vreemde is dat de meeste winkels door mensen uit China of India worden geexploiteerd. Er zijn wel een paar leuke cafetjes en barretjes maar het is niet te vergelijken met Cascais bijvoorbeeld. Stranden zijn best mooi vooral die van ons hotel Melia. Wel veel golven dus minder gezwommen. Het ligt ongeveer 20-30 minuten van Lissabon vandaan en van het vliegveld. Via het hotel hadden we Euro 35 betaald voor een taxi maar hoorde later van een "local" taxi chauffer dat het ook voor Euro 25 had gekund. Je kan altijd met ze onderhandelen... zo stelde hij voor ons voor Euro 15 naar Lissabon te brengen ipv alleen naar de ferry voor Euro 7.50. Er zijn volgens mij maar een paar hotels in Capuchos maar wij kunnen het Melia van harte aanbevelen.

• 6Cultuur
    • 7Omgeving

juli 2013

• 6henk08-07-2013

Aardig plaatsje..

Een wat ruim opgezet plaatsje, blijkbaar erg favoriet bij de Portugezen. Gezien de mooie stranden heeft deze kuststrook veel potentie, maar dat vergt wel forse investeringen...

• 3Cultuur
    • 6Sfeer in stad